کد خبر : 1604790 | 25 فروردين 1398 ساعت 15:40 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدر کیلیان امباپه:

از اینکه هر روز از پسرم حرف می زنند، ناراحتیم

کیلیان امباپه حالا دیگر یک نام مشهور در دنیای فوتبال است و کمتر کسی پیدا می شود که شناختی روی او نداشته باشد.

از اینکه هر روز از پسرم حرف می زنند، ناراحتیم

به گزارش "ورزش سه"، امباپه فصل 17-2016 بود که با پیراهن موناکو خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد و به قدری خوش درخشید که پی اس جی حاضر شد برای جذب او 180 میلیون یورو هزینه کند. رئال نیز خواهان امباپه بود ولی حاضر نشد دستمزد بالای این بازیکن را تقبل کند.

ستاره فرانسوی که در جام جهانی با خروس ها عنوان قهرمانی را نیز کسب کرد، به کانون شایعات مختلف بدل شده است و روزی نیست که از احتمال جدایی او و انتقالش به رئال و تیم های دیگر خبری منتشر نشود.

 

 

1395058

 

 

پدر امباپه از این قضیه دلخور است. او در همین رابطه به آاس گفت:« 80 درصد بازی های کیلیان را می بینم ولی من دو پسر دیگر هم دارم و زمانی که بازی های آنها با کیلیان همزمان است، ترجیح می دهم بازی پی اس جی را بعدا تماشا کنم. ما همان انسان های سابق هستیم. می دانیم که کیلیان حالا در دنیای فوتبال مشهور است و همه او را می شناسند ولی ما سبک زندگی مان تغییر نکرده و حتی همان دوستان سابق را داریم.»

 

پدر ستاره پی اس جی ادامه داد:« برخی مواقع واقعا نیاز به آرامش داریم ولی رسانه ها این اجازه را نمی دهند. قبلا تمام اخبار را می خواندم اما حالا نه. این مثل شکلات می ماند که اگر زیاد مصرف کنید، به ضرر شما می شود. خیلی وقت ها اخبار دروغین در مورد پسرم منتشر می شود و از اینکه هر روز در مورد او صحبت می کنند، واقعا  ناراحت هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها