کد خبر : 1604791 | 25 فروردين 1398 ساعت 15:51 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی فولاد گره نمی‌خورد الان دو امتیاز بیشتر داشتیم

نعمتی: کمترین هدیه ما برای مشهدی‌ها سهمیه آسیاست

مدافع پدیده شهر خودرو گفت: برای کمک به آسیایی شدن پدیده از هواداران مشهدی می‌خواهم که برای بازی استقلال و همچنین بازی با سپاهان سکوها را خالی نگذارند.

نعمتی: کمترین هدیه ما برای مشهدی‌ها سهمیه آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی مدافع موفق پدیده شهر خودرو بازی اخیر این تیم برابر نفت مسجدسلیمان گفت: برخلاف بازی با فولاد خوزستان که اول کار بازی ما گره خورد و نهایتا هم دو امتیاز از کف ما درآورد در دیدار با نفت مسجد سلیمان خدا را شکر خیلی زود به گل رسیدیم و همین موضوع بار روانی بزرگی از تیم ما برای رسیدن به گل‌های بیشتر برداشت.

 

وی ادامه داد: در این بازی تمام توان خود را گذاشتیم و تلاش‌مان را کردیم چون سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و نباید از کورس عقب می‌ماندیم. در نیمه اول موقعیت آنچنانی‌ای به نفتی‌ها ندادیم و بازی کاملا دست ما بود و در مجموع هم خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

 

مدافع پدیده به 5 بازی باقیمانده تیمش اشاره کرده و گفت: به قول آقا یحیی از این به بعد 5 فینال و بازی مهم دیگر داریم که باید حداکثر امتیازاتش را جمع کنیم. انشاالله هواداران هم بیایند و کوچکترین هدیه ما که کسب سهمیه آسیاست را تقدیم‌شان کنیم.

 

وی بازی این هفته برابر نساجی مازندران را سخت توصیف کرد و گفت: بازی فوق‌العاده سختی است چراکه نساجی در قائمشهر مورد حمایت همه جوره هوادارانش است. با این وجود برای ما تفاوتی نمی‌کند چون یک هدف مشخص داریم و برای کسب سه امتیاز به قائمشهر می‌رویم که انشاالله دست پر هم برمی‌گردیم.

 

نعمتی دو بازی خانگی پدیده شهر خودرو مقابل استقلال و سپاهان را سرنوشت‌ساز خواند و یادآور شد: دو بازی با تیم‌های بالای سرمان داریم که هر دوی آنها در مشهد است که اگر نتیجه لازم را بگیریم می‌توانیم رقبا را کنار زده و عنوانی در خور فوتبالی که امسال بازی کرده‌ایم برای مردم مشهد کسب کنیم.

 

وی ثباتش در قلب دفاعی این فصل پدیده شهر خودرو را مدیون اعتماد یحیی گل‌محمدی دانسته و گفت: واقعیت این است که من پارسال فقط 6 یا 7 بازی برای پدیده کردم اما امسال با صلاحدید کادر فنی، بازی بیشتری به من رسید که امیدوارم جواب این اعتمادی که به من کردند را داده باشم. انشاالله در ادامه هم سال خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

 

مدافع نیشابوری پدیده هم در خاتمه از مالک باشگاه پدیده تشکر کرد و خاطرنشان کرد: آمدن آقای حمیداوی به تیم ما کمک بزرگی کرد و جا دارد از ایشان که منجی تیم ما شد تشکر کنم.

دیدگاه‌ها