کد خبر : 1604808 | 25 فروردين 1398 ساعت 17:04 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: با جنگندگی تراکتور را بردیم

گل مسعود شجاعی شاید شش سال دیگر تکرار شود!

دروازه‌بان سپیدرود رشت می‌گوید که در صحنه گل تراکتورسازی مسعود شجاعی استثنایی عمل کرده و با هوش گل را به ثمر رسانده است.

گل مسعود شجاعی شاید شش سال دیگر تکرار شود!

به گزارش "ورزش‌ سه"،  سپیدرود سرانجام توانست بعد از سیزده هفته به برد شیرینی برابر تراکتورسازی دست یابد و حالا امیدوارتر از قبل برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند. ایمان صادقی در این مسابقه نمایش نسبتا خوبی از خود ارائه داد و یکی از بازیکنان خوب سرخ‌های گیلانی برابر تیم پرستاره تبریزی بود. این گلر با تجربه در گفت و گو با ورزش سه در مورد این بازی سخت و پیروزی با ارزشی که به دست آوردند گفت: می‌دانستیم نسبت به قبل بازی بسیار سختی داریم. همین هم باعث شد تا در هفته جاری و در تمرینات روی نقاط ضعف تراکتورسازی کار کنیم و دقیقا از همان جا هم به این تیم ضربه وارد کردیم. خدا را شکر در همان دقایق اول به گل رسیدیم و همین باعث شد تا فشار هواداران بر روی تیم حریف دو برابر شود و ما هم با خیال راحت کارمان را دنبال کردیم. تراکتور در چمن مصنوعی بازی می‌کرد و این هم باعث شد تا کیفیت آن‌ها کم بشود. با توجه به تجربه‌ای که از جدال با پرسپولیس و پیکان داشتیم به دنبال این بودیم تا در همان نیمه اول به گل برسیم و کار را تمام کنیم و خدا را شکر به هدفی که داشتیم رسیدیم. گلی هم که خوردیم بر روی اتفاق بود اما خدا را شکر توانستیم چند دقیقه بعد جبران کنیم. همین روحیه جنگندگی بازیکنان سپیدرود را نشان می‌دهد و این را آقای دست نشان در تیم به وجود آورده است.

 

وی در ادامه توضیحاتی برای گل زیبای شجاعی ارائه کرد و گفت: هر کس دیگری هم جای من بود همان جا می‌ایستاد. اگر آقای شجاعی قصد گل زدن داشتند پس بسیار زیبا آن را به ثمر رساندند و واقعا حرفه‌ای بود. من فکر کردم که ایشان می‌خواهد پاس رو به جلو برای استوکس بدهد و می‌خواستم بیرون بیایم و توپ را جمع کنم. ولی شجاعی استثنایی آن را وارد گل کرد. از آن گل‌هایی بود که 5 یا 6 سال یکبار ممکن است در یک لیگ رخ بدهد و آن هم شانس ما بود.

 

صادقی هم‌چنین در خصوص وضعیت ماندن سپیدرود در لیگ و نزدیک شدن امتیازش به نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما در حال حاضر شرایط روحی بسیار خوبی دارد و نفت برعکس ما است. امروز هم مربی آن‌ها برکنار شد و باید بازی رو در رو مقابل این تیم را ببریم تا بقا در لیگ قطعی شود. هم‌چنین باید از دو مسابقه خانگی مقابل فولاد و نساجی نهایت استفاده را ببریم و با برد در انتظار لغزش آن‌ها باشیم. با آمدن آقای دست نشان شرایط تمرینی ما عوض شده و خیلی تلاش می‌کنیم و خدا را شکر مزد کارمان هم گرفتیم. بقا در لیگ دست خودمان است و باید مقابل فولاد و هم‌‍چنین پارس جم امتیاز از دست ندهیم.

 

گلر سپیدرود تفاوت کار علی کریمی و نادر دست نشان را در نحوه تمرینات دانست و گفت: سبک تمرینات آقای دست نشان فرق دارد. علی کریمی شرایط را فراهم و آرامش را به تیم تزریق کردند و به خاطر همین باید از ایشان تشکر کنیم. زمان علی آقا هم تمرینات خوبی داشتیم اما عدم نتیجه گیری در چند بازی پشت سر هم باعث شد تیم از لحاظ روحیه دچار افت شود. حالا هم جای ایشان بسیار خالی است و همه به کریمی مدیون هستیم. کادر فنی جدید وقتی آمدند فشار تمرینات را بالا بردند و به نوعی بازیکنان توانستند خود را پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها