کد خبر : 1604814 | 25 فروردين 1398 ساعت 17:16 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماجد عبدالله: احمد موسی عملکرد جام جهانی را ندارد؛

انتقاد ستاره سابق النصر از مهاجم گران قیمت نیجریه ای

ستاره پیشین تیم النصر عربستان به انتقاد از مهاجم نیجریه ای حال حاضر این تیم پرداخت.

انتقاد ستاره سابق النصر از مهاجم گران قیمت نیجریه ای

به گزارش ورزش سه، پس از شکست 3 بر 2 النصر مقابل الاتحاد در لیگ عربستان، ماجد عبدالله ستاره سابق این تیم به انتقاد از عملکرد احمد موسی، مهاجم نیجریه ای النصر پرداخت.


ماجد عبدالله گفت: احمد موسی در جام جهانی درخشید و از اوایل فصل برای تیم ما خیلی عالی بازی کرد ولی چیزی که الان از خودش نشان می دهد، این است که ارزش این همه هزینه را ندارد و از عملکرد خوبش فاصله گرفته است. در هر بازی چهار یا پنج ضربه به سمت دروازه می زند. نمی دانم چه اتفاقی برای احمد موسی افتاده که اینطور بازی او تغییر کرده است. شاید این اتفاقات بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی نیجریه برایش رخ داده است.


او درباره دیگر مهاجم آفریقایی النصر یعنی عبدالرزاق حمدالله نیز گفت: او واقعا ارزش جایزه بهترین بازیکن هفته گذشته را داشت. حمدالله اگر دو توپ هم از دست بدهد، تلاش خود را بیشتر می کند. او همیشه در محوطه جریمه حریف حاضر است و این خیلی برای یک مهاجم لازم است. هر مهاجمی برای خودش شخصیت دارد و نباید عبدالرزاق به کسی تشبیه شود.


وی افزود:  قبلا بازیکنان می ترسیدند که شماره 9 را بگیرند اما شماره ها بازی نمی کنند و هیچ کمکی به بازیکنان دیگر نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها