کد خبر : 1604864 | 25 فروردين 1398 ساعت 20:26 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوحمدان فراتر از یک هافبک برای ذوب

شلیک‌های سه امتیازی برای تاخت و تاز علی منصور!

سبزپوشان اصفهانی باز هم در بازی خارج از خانه به برتری رسیدند تا رکورد شکست ناپذیری آن‌‌ها به 10 بازی بدون شکست برسد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن حالا با شکست پیکان دهمین بازی بدون شکست خود را پشت سر می‌گذارد تا با یک بازی عقب افتاده و با 29 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد و برای قرار گرفتن در رتبه ششم جدول تلاش کند. 


ذوبی‌ها برای دومین بازی متوالی با استفاده از شوت از راه دور به گل با ارزشی رسیدند. یکی از تاکتیک‌های این تیم برای رسیدن به گل استفاده از ضربات کرنر است. آن‌ها به خصوص از سمت چپ بازیکنی را بر روی خط محوطه جریمه قرار می‌دهند و با پاس کوتاه او را صاحب توپ می‌کنند. سپس این بازیکن توپ را به پشت محوطه جریمه ارسال می‌کند تا یک بازیکن شوتزن دروازه را هدف قرار دهد. 


در مسابقه با الوصل و پیکان دقیقا این تاکتیک پیاده شد و شاگردان منصوریان بیشترین بهره را از آن بردند. در دوبی اوساگونا پاس رو به عقب را به بوحمدان داد تا شوتش در قعر دروازه حریف اماراتی قرار بگیرد. در مسابقه روز گذشته هم این اتفاق رخ داد. قاسم حدادی‌فر با ارسال پاسی به همان منطقه باز هم حمید بوحمدان را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن شوتزن با شلیک قدرتمند توپ تک گل بازی را به نام خود بزند و سه امتیاز حساس برای تیمش به ارمغان بیاورد. این هافبک دفاعی تنومند حالا با دو گل بسیار ارزشمند عصای دست منصوریان در نیم فصل دوم شده است.

 

1398091

دیدگاه‌ها