کد خبر : 1604898 | 26 فروردين 1398 ساعت 01:45 | 71.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح صلاح در مورد شادی گل جدیدش

محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل چلسی، در مورد شادی گل جالبش صحبت کرد.

توضیح صلاح در مورد شادی گل جدیدش

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حساس ترین دیدار این هفته توانست با گل های سادیو مانه و محمد صلاح، چلسی را شکست بدهد و بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر برگردد. صلاح بعد از گل تماشایی اش، شادی گلی را به نمایش گذاشت که پیش از آن از او دیده نشده بود.

او در پایان بازی اعلام کرد که این حرکت را با الهام از یک حرکت یوگا انجام داده است:" من یوگا کار می کنم و در آن لحظه این حرکت به ذهنم آمد."

صلاح همچنین در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت:" من معمولا با داخل پا شوت می زنم. اما در این مورد، به خاطر اینکه فاصله زیاد بود، باید با قدرت ضربه می زدم. خوش شانس بودم که توپ به آن شکل وارد دروازه شد."

 

1398143

 

ستاره مصری لیورپول که فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست آورد، در پاسخ به سوالی در مورد رسیدن به کفش طلای بهترین گلزن لیگ برتر هم گفت:" من از نتیجه خیلی خوشحالم. من اکنون بهترین گلزن لیگ در کنار سرخیو آگوئرو هستم. قهرمانی در لیگ برتر مهمترین چیز است. برای من، قهرمانی از هر چیز دیگری مهمتر است.

اما شرایط هم برای من متفاوت است. مانه فصل خیلی خوبی داست. فیرمینو هم فصل خیلی خوبی داشت زیرا وقتی توجهات به من است، آنها آزادی بیشتری دارند. برای آنها خیلی خوشحالم. من تنها روی تیم تمرکز دارم."

دیدگاه‌ها