کد خبر : 1604908 | 26 فروردين 1398 ساعت 09:47 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

با انتخاب به عنوان سفیر جام جهانی 2022

شیرکامرونی در قطر بازنشسته می شود(عکس)

ستاره سابق تیم ملی کامرون و باشگاه های مطرح اروپا با انتخاب به عنوان سفیر جدید جام جهانی 2022 در دوحه قطر از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوو مهاجم کامرونی بعد از نزدیک به دو دهه درخشش در باشگاه های اروپایی و کسب تمامی عناوین ممکن ملی و باشگاهی در رروزهای پایانی فوتبال خود مسیر حاشیه خلیج فارس را در پیش گرفت تا پیراهن القطر را بر تن کند.


مهاجم 38 ساله کامرونی که بیش از 118 بار با پیراهن شیرها در رقابت های ملی به میدان رفت و در تمام دوران فوتبال خود با باشگاه هایی مثل رئال مادرید، مایورکا، بارسلونا، اینترمیلان، چلسی، اورتون، آنژی و ... به افتخارات بیشماری در رقابت های اروپایی رسید از یک سال پیش فوتبال ترکیه را به مقصد قطر ترک کرد تا نامش در تاریخ لیگ ستارگان ثبت شود.

 

1398155


در شرایطی که خبرها از خداحافظی این مهاجم کامرونی حکایت داشت دیروز مسئولان قطری برگزار کننده جام جهانی 2022 با امضای قراردادی تا پایان این رقابت ها اتوو را به عنوان سفیر 2022 معرفی کردند تا به این ترتیب شیر سرشناس کامرونی در قطر بازنشسته و در این کشور زندگی کند. میزبان جام جهانی که پیش از این چهره های سرشناسی را به عنوان سفیر به خدمت گرفته بود حالا مهاجم کامرونی را نیز به این فهرست اصافه کرده است.


ساموئل اتوو بعد از رسمی شدن این قرارداد با ایستادن مقابل دوربین ها، فتوشات های جدیدی از خود در کنار کارگران در حال ساخت ورزشگاه ها منتشر و از همکاری با فدراسیون قطر به عنوان سفیر جام جهانی ابراز رضایت کرد. این قرارداد باعث شد تا ساموئل اتوو با دریافت بهترین آپشن ها اقامت خود در دوحه را تمدید و ساکن این شهر شود.

 

1398154

 

 

دیدگاه‌ها