کد خبر : 1604912 | 26 فروردين 1398 ساعت 10:14 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی – الهلال؛ انتقام در جام باشگاه های عرب

جنگ تکراری رقبای استقلال و پرسپولیس در جده

چند روز بعد از رویارویی در چارچوب رقابت های قهرمانی باشگاه های عربستان این بار رقبای سعودی سرخابی های پایتخت در تقابلی تکراری در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب به مصاف هم می روند.

جنگ تکراری رقبای استقلال و پرسپولیس در جده

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش بود که الهلال موفق شد الاهلی را با تک گل بوتیا مدافع برزیلی خود از پیش رو برداشته و با سه امتیاز شیرین جده را به مقصد ریاض ترک کند. با این وجود دو تیم یک بار دیگر مقابل هم در این ورزشگاه زیبا صف آرایی خواهند کرد تا تکلیف فینالیست جام باشگاه های عرب را مشخص کنند.


الاهلی و الهلال فردا شب در ورزشگاه ملک عبدا.. جده در حالی بازی برگشت نیمه نهایی جام زاید را برگزار می کنند که در بازی رفت آبی های شهر ریاض موفق شدند با یک گل تیم برتر میدان لقب بگیرند تا گام اول در راه فینالیست شدن را محکم بردارند. این بازی می تواند جنبه ای انتقامی برای الاهلی نیز داشته باشد چون در هر سه بازی این فصل با رقیب سرشناس و سنتی بازنده میدان را ترک کرده است.


رقابت های جام باشگاه های عرب در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که فینال این رقابت ها پنجشنبه آینده در ورزشگاه محمد بن زاید در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد. از میان الاهلی و الهلال عربستان یک تیم راهی فینال خواهد شد و از آن سو جدال العین امارات با المریخ سودان نیز چهره دیگر فینالیست را مشخص می کند.


به این ترتیب جدال فردا شب رقبای سرخابی از جهات بسیار زیادی برای برانکو و شفر حائز اهمیت خواهد بود چون چند روز بعد از این تقابل الاهلی و الهلال در دبی به مصاف مهمانان ایرانی خود می روند تا انتقام شکست در بازی قبلی را بگیرند.

دیدگاه‌ها