کد خبر : 1604913 | 26 فروردين 1398 ساعت 10:15 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هیچکس از استان خارج نمی شود؛

هفته خاص خوزستان در لیگ برتر رسید

در هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم های استان خوزستان دو به دو با هم دیدار می کنند.

هفته خاص خوزستان در لیگ برتر رسید

به گزارش ورزش سه، از روز چهارشنبه رقابت های لیگ برتر ایران وارد هفته بیست و ششم می شود. در حالی که رقابت نفس گیری بین 5 تیم مدعی قهرمانی لیگ وجود دارد، تیم های دیگر هم بازی های جذابی را پیش روی خود می بینند.

 

یکی از جذابیت های این هفته لیگ برتر، مربوط به استان خوزستان است. این استان جنوبی و استعدادخیز کشور که در لیگ هجدهم 4 نماینده دارد و با تهران برابری می کند، در هفته بیست و ششم شاهد دو دربی استانی خواهد بود.

 

روز پنجشنبه تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در یک بازی حساس به مصاف هم می روند. این بازی تا حدود زیادی می تواند تکلیف شانس های تیم های انتهای جدولی برای بقا در لیگ را مشخص کند.

 

پس از این بازی هم روز جمعه فولاد خوزستان در شهر اهواز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. شاگردان افشین قطبی برای ماندن در رتبه ششم جدول تلاش می کنند و صنعت نفت هم پس از یک برد روحیه بخش در جست و جوی رتبه های تک رقمی جدول است.

 

بدین ترتیب در هفته بیست و ششم هیچ کدام از تیم های خوزستان لیگ از استان خود خارج نخواهند شد. در بازی های نیم فصل اول، نفت مسجد سلیمان 2 بر یک اس خوزستان را شکست داد و فولاد و صنعت نفت به تساوی بدون گل رسیدند.

دیدگاه‌ها