کد خبر : 1604933 | 26 فروردين 1398 ساعت 10:59 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: توپ را خیلی خوب گل کردم

مهم‌ترین برد تاریخ را برابر تراکتور به دست آوردیم!

مهاجم تیم سپیدرود می‌گوید برد مهمی برابر تراکتورسازی به دست آورده‌اند و حالا امیدوار به ادامه مسابقات لیگ برتر هستند.

مهم‌ترین برد تاریخ را برابر تراکتور به دست آوردیم!

به گزارش "ورزش ‌سه"، سپیدرود در یک بازی بزرگ و رویایی توانست تراکتور پر ستاره را شکست دهد و به برای بقا در لیگ برتر امیدوار باشد. بردی که با دو گل مهرداد بایرامی مهاجم سابق همین تیم به دست آمد تا او به گونه‌ای از قاتل تیم خودی باشد. وی درباره این مسابقه سخت گفت: واقعا بازی سختی بود و با تراکتوری بازی داشتیم که برای قهرمانی می‌جنگد و جدا از بازیکنان خوب این تیم، سه کاپیتان تیم‌ ملی را هم در اختیار دارد. بازی بسیار خوبی و سه‌ امتیاز دلچسب را به دست آوردیم. سه‌امتیازی که از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود و خدا را شکر آن را به دست آوردیم. در این مدت آقای دست نشان از نظر روحی و روانی خیلی روی تیم کار کردند و کاملا برای بازی با تراکتور و نتیجه گیری در آن آماده بودیم. اما قطعا باورمان نمی‌شد بتوانیم با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهیم اما مطمئن بودیم که برد با تیم ما است.


وی در خصوص اشتباهات محسن فروزان در این دیدار و حواشی به وجود آمده نیز گفت: این ‌که فروزان اشتباه کرد درست اما در مورد این ‌که می‌گویند توپ را تقدیم من کرد اصلا این‌طور نیست. محسن زاویه را کاملا بسته بود و من باید پاس می‌دادم اما ضربه زدم که گل شد. من با شناختی که از فروزان سراغ دارم او اصلا چنین شخصیتی ندارد. آن هم در حالی که در یک قدمی ثبت یک کلین شیت قرار داشت. واقعا خنده دار است که یک بازیکن در تیمی مثل تراکتورسازی که در یک قدمی قهرمانی قرار دارد چنین مباحثی را در موردش مطرح می‌کنند و به نظرم هواداران و باشگاه در حق او کم لطفی کرد.


بایرامی در ادامه نیز گفت: این مسایل در همه تیم‌ها وجود دارد و در تیم‌های پرطرفدار خیلی پررنگ‌تر است. به نظرم هواداران چون عصبی و ناراحت بودند این موارد را مطرح کردند وگرنه دروازه‌بانی که دو کلین شیت دیگر باعث می‌شد رکوردزنی در لیگ داشته باشد چرا باید متهم شود. به نظرم کل تیم تراکتورسازی مقصر بود نه محسن فروزان چون در باد این‌که یک سه‌امتیاز راحت مقابل سپیدرود داریم خوابیده بودند و حالا که غافلگیر شدند اینچنین هجمه به یکباره علیه یک نفر به وجود آمد. در کل نه بازیکنان از محسن حمایت کردند و نه هواداران رفتار خوبی با او داشتند.


مهاجم سپیدرود در آخر شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر را بالا دانست و گفت: واقعا برد مهمی مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم و این پیروزی باعث شد که در پنج فینال دیگر که در راه داریم با روحیه بهتری به میدان برویم. خدا را شکر با این برد به یک امتیازی نفت مسجدسلیمان رسیدیم که فکر نمی‌کردند ما در این بازی بازنده بشویم و حالا با صحبتی که با برخی از بازیکنان این تیم داشتم خیلی استرس پیدا کردند. امیدوارم با تلاش و همت همه کادرفنی و بازیکنان در بازی باقی مانده بتوانیم 12 امتیاز به دست بیاوریم تا این تیم دوست داشتنی را در لیگ حفظ و هواداران خوبش را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها