کد خبر : 1604938 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:22 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست طلسم اکبریان برای پرسپولیس برابر سایپا

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل سایپا موفق شدند در شرایطی با قضاوت اکبریان به برتری دست یابند، که معمولا نتایج مدنظر را با سوت‌های او کسب نکرده بودند.

شکست طلسم اکبریان برای پرسپولیس برابر سایپا

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اکبریان پیش از این در کل ادوار لیگ برتر، 15 بار برای قرمزها سوت زده بود و کلا داور خوش‌یمنی برای آنها نبوده است.


پرسپولیس در این 15 بازی 5 بار برنده شده، در 6 بازی شکست خورده و 4 بازی‌اش هم با تساوی به پایان رسیده است. اکبریان این فصل تنها یک بار برای پرسپولیس سوت زده که به تساوی بدون گل این تیم با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد.


اکبریان در دربی فروردین که با برتری یک گله پرسپولیس همراه شد، هم داور پشت دروازه بود که تأکید داشت خطای کامیابی‌نیا پنالتی نبوده و پرسپولیسی‌ها با رهبری علیرضا بیرانوند در این موضوع، دقایقی از زمان اعلام پنالتی از سوی اشکان خورشیدی را به چالش با داور پرداخته بودند.


با وجود اینکه به نظر می‌رسید اکبریان داور خوش یمنی برای سرخپوشان نیست ولی در دیدار با سایپا این طلسم نیز شکسته شد و سرخ‌ها که در تنها قضاوت این فصل او مقابل تراکتورسازی ناکام مانده بودند، اینبار با برتری به کار پایان دادند.

دیدگاه‌ها