کد خبر : 1604941 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:28 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه تبانی با پرسپولیس احمقانه و خنده دار است

ناصری: پرسپولیسی‌ها باید حرمت دایی را نگه می‌داشتند

هافبک سایپا معتقد است آنها برای پیروزی برابر پرسپولیس قرار گرفته بود و اگر تفکر دفاعی داشتند دستیابی به حداقل امتیاز دور از دسترس آنها نبود.

ناصری: پرسپولیسی‌ها باید حرمت دایی را نگه می‌داشتند

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، هافبک نارنجی‌پوشان تیمش را برابر پرسپولیس بدشانس می‌داند و رسیدن به دو گل مقابل این تیم را یک کار بزرگ می‌داند که از بدشانسی آنها همراه با امتیاز نبود.


وی درباره بازی می‌گوید: بازی خیلی سختی بود. پرسپولیس تیم خوبی است و از نظر بازیکن از ما در این بازی برتر عمل کردند و همچنین از حیث فنی. ما موقعیت زیادی روی دروازه این تیم شکل ندادیم. اگر با درایت بازی می‌کردیم شاید دستیابی به حداقل امتیاز و تساوی دور از دسترس ما نبود اما در نهایت باختیم تا روز بدی برای ما رقم بخورد.


ناصری در ادامه درباره شرایط فنی این بازی می‌گوید: مسلما 5 گل در این بازی نشان می‌دهد که بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود. خصوصا برای ما که توانستیم به خط دفاعی پرسپولیس دو گل بزنیم. این تیم در آسیا نیز علیرغم قرار گرفتن مقابل حریفان بزرگ و مدعی تنها دو گل دریافت کرده که آن هم روی اشتباه داوران بوده است. ما دو گل زیبا در این بازی به ثمر رساندیم که البته با شکستی که پذیرفتیم آنها هدر رفت.


هافبک سایپا درباره شایعات مربوط به تبانی با پرسپولیس با توجه به حضور علی دایی روی نیمکت این تیم شکل گرفته بود گفت: این واقعا خنده‌دار است. همه روحیه آقای دایی را می‌شناسند. ایشان در این سن هم وقتی در فوتبال درون تیمی ما حاضر می‌شود کری فوتبالی در تمرین شکل می‌گیرد و نمی‌خواهد بازنده شود چه برسد به دیداری به این بزرگی که برای ما بازیکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. درباره کسانی که این شایعات خنده دار و احمقانه را می‌سازند نمی‌دانم چه باید بگویم. اشتباه در هر دیداری وجود دارد و اگر اشتباه حریف هم نبود ما دو گل به ثمر نمی‌رساندیم. همه ما می‌خواستیم بهترین عملکرد را در این دیدار داشته باشیم و این برای آینده ما هم مهم بود.


وی درباره شعارهای روی سکوها و علیه علی دایی نیز گفت: شاید به خاطر مسائلی بوده که از قبل رقم خورده بود. اتفاق جالبی نبود و علی دایی یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال ما محسوب می‌شود. اهانت به او مسلما به هیچ عنوان اقدام پسندیده‌ای نیست خصوصا از طرف تیمی باشد که علی دایی چه در دوران بازیگری و چه مربیگری از بالاترین توان خود برای موفقیت آن به کار گرفته است. این نهایت بی انصافی بود و نباید این شعارها سر داده می‌شد.

دیدگاه‌ها