کد خبر : 1604954 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:46 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای بایرن مونیخ: 2 بازی بدون مانوئل نویر

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم، که در بازی دیروز مقابل فورتونا دوسلدورف اتفاق افتاد جدی است و نویر دو هفته قادر به همراهی بایرن مونیخ نخواهد بود.

خبر بد برای بایرن مونیخ: 2 بازی بدون مانوئل نویر

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-1 بایرن مونیخ مقابل فورتونا دوسلدروف که دیروز در خانه فورتونا اتفاق افتاد و بایرن را به صدر جدول بوندس‌لیگا برگرداند برای غول باواریایی با هزینه‌ همراه بوده چرا که مصدومیت مانوئل نویر در این بازی که از دیروز مدیران و هواداران بایرن را نگران کرده بود جدی بوده و بر اساس اعلام باشگاه نویر تا دو هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

1398058

 

در نیمه دوم بازی بایرن و فورتونا که دیروز در مرکور اشپیل آرنا انجام شد، مانوئل نویر دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. خبر بد برای بایرن این بود که مصدومیت او دقیقاً از همان ناحیه‌ای اتفاق افتاد که چندی پیش باعث شده بود او مدتها از میادین دور بماند.

 

نیکو کوواچ بعد از بازی دیروز نسبت به مصدومیت کاپیتانش ابراز نگرانی کرده و گفت خبرهای نهایی درباره او فردا از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

 

باشگاه بایرن مونیخ امروز رسماً اعلام کرد که مصدومیت مانوئل نویر جدی است و او از پنج بازی باقیمانده بایرن تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا دست‌کم دو بازی آینده را از دست خواهد داد. این خبر مسلما برای نیکو کوواچ و تیمش خبر خوبی نخواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها