کد خبر : 1604959 | 26 فروردين 1398 ساعت 12:02 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نامزد پست مدیر ورزشی یونایتد: به اولدترافورد نمی‌روم

پل میچل، رئیس واحد استعدادیابی باشگاه لایپزیش که از او به عنوان نامزد تصدی پست مدیر ورزشی منچستریونایتد یاد می‌شود این شایعات را رد کرد و گفت به فعالیت در باشگاه آلمانی ادامه خواهد داد.

نامزد پست مدیر ورزشی یونایتد: به اولدترافورد نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی منتشر شد که نشان می‌داد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، پست مدیر ورزشی را به چارت سازمانی‌اش اضافه کند تا مدیر ورزشی جدید از فصل 2019-2020 به بعد در همکاری با اوله گنار سولسشر موفقیت‌های بیشتری برای شیاطین سرخ به همراه بیاورد.

 

بعد از انتشار این خبر، یکی از گزینه‌های اصلی یونایتد برای پست مدیر ورزشی باشگاه، پل میچل، اعلام شده بود. کسی که در گذشته به عنوان رئیس واحد استعدادیابی با باشگاههای ساوتهمپتون و تاتنهام کار کرده و در حال حاضر مسئولیت استعدادیابی و جذب بازیکن را برای باشگاه آلمانی لایپزیش به عهده دارد.

 

1398201

 

درحالیکه اخیراً شایعاتی مطرح شده بود که باشگاه‌های آرسنال و چلسی هم خواهان جذب پل میچل هستند اما منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن او اصرار بیشتری دارد، میچل در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد این شایعات را رد کرده و گفت در لایپزیش خواهد ماند.

 

پل میچل به روزنامه بیلد گفت:" من هم این شایعات را شنیده‌ام. ولی من تا سال 2020 با لایپزیش قرارداد دارم و این کاملا روشن است".

 

نامزد تصدی پست مدیر ورزشی یونایتد گفت:" من شغلم را دوست دارم و در این باشگاه با من خیلی خوب رفتار می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها