کد خبر : 1604964 | 26 فروردين 1398 ساعت 12:41 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: به پیشنهاد سرمربی واتفورد آرسنالی شدم

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال می‌گوید بعد از تماس باشگاه با او برای سرمربی‌گری در آرسنال، به توصیه خاوی گراسیا، سرمربی واتفورد و دوست صمیمی‌اش، این شغل را پذیرفته.

امری: به پیشنهاد سرمربی واتفورد آرسنالی شدم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال می‌گوید وقتی مدیران این باشگاه با او تماس گرفته‌اند تا سرمربی‌گری در امیریتس را به او پیشنهاد بدهند، اولین کسی که با او تماس گرفته تا مشورت کند، خاوی گراسیا، سرمربی اسپانیایی واتفورد بوده. دوست صمیمی امری که سابقه دوستی‌شان به سالها پیش و دوران فوتبالی این دو در اسپانیا برمی‌گردد. امری می‌گوید گراسیا به او توصیه کرده که حتما پیشنهاد آرسنال را بپذیرد و سرمربی‌گری در لیگ برتر را تجربه کند.

 

1398204

 

اونای امری که در اوایل سال 2018 از پاری سن ژرمن جدا شده بود تابستان گذشته به آرسنال آمد تا جانشین آرسن ونگر افسانه‌ای شود. امری می‌گوید به دلیل جانشینی مربی بزرگی مثل آرسن ونگر دچار تردید بوده ولی بعد از گفتگو با خاوی گراسیا تردیدهایش برطرف شده و به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت داده.

 

1398202

 

اونای امری در این باره گفت:" وقتی فرصت پیوستن به آرسنال پیش آمد اولین کسی که با او صحبت کردم خاوی گراسیا بود. از او درباره فوتبال در انگلیس، باشگاه‌ها، و شرایط آرسنال پرسیدم و گراسیا پیشنهاد کرد که حتماً فوتبال لیگ برتر را تجربه کنم".

 

امری می‌گوید علاوه با خاوی گراسیا، با دستیاران اسپانیایی هم دوست صمیمی است و بارها با آنها گفتگو کرده و از معاشرت با آنها در شهر لندن لذت می‌برد.

 

 

دیدگاه‌ها