کد خبر : 1604965 | 26 فروردين 1398 ساعت 12:22 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

پست های معنادار به جای مصاحبه آتشین

لب‌های مدیرعامل ذوب آهن را دوختند

با ممنوع المصاحبه شدن مدیرعامل ذوب آهن از سوی هیات مدیره باشگاه یکی از اتفاقات نادر دنیای فوتبال باز هم در ایران رقم خورد.

لب‌های مدیرعامل ذوب آهن را دوختند

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در حکمی عجیب از سوی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن ممنوع المصاحبه شد تا دیگر خبری از مصاحبه ها و صحبت های آتشین او به گوش نرسد. خبری عجیب و نادر در دنیای فوتبال که نمونه آن را نمی توان در هیچ کشوری مشاهده کرد.


بعد از تغییراتی که از سوی رئیس کارخانجات ذوب آهن در هیات مدیره باشگاه ایجاد شد و سعید آذری از سمت عضور هیات مدیره کنار گذاشته شد تا تنها در سمت مدیرعاملی فعالیت کند استارت محدود کردن اختیارات او در این باشگاه زده شد که آخرین تیر نیز ممنوع المصاحبه شدن از سوی هیات مدیره با معرفی سخنگوی جدید در آخرین نشست بود.


بعد از این اتفاق گمانه زنی های زیادی در خصوص آینده سعید آذری به گوش رسید تا جایی که برخی منابع از اتمام دوران همکاری آذری و ذوبی ها تا پایان فصل صحبت به میان آوردند. این موضوع و گمانه زنی ها اما با واکنش سخنگوی ذوب آهن مواجه شد تا احمد جمشیدی درخصوص این که آذری بیش از چند ماه در باشگاه ذوب‌آهن دوام نخواهد آورد این گونه پاسخ بدهد:«این صحبت ها گمانه‌زنی برخی افراد است. سعید آذری با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ‌کس هم از فردای خودش باخبر نیست.اعضای هیات‌مدیره باشگاه به خوبی در کنار آذری مشغول به فعالیت هستند و هیچ مشکلی هم نداریم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و سعید آذری نیز به عنوان مدیرعامل کارش را در باشگاه انجام می‌دهد و من این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم».


چندی پیش رئیس کارخانجات ذوب آهن به عنوان رئیس مجمع باشگاه تغییراتی در چیدمان اعضا داشت تا جایی که با خارج شدن آذری از جمع اعضا زمینه برای ورود جواد محمدی داور پیشکسوت اصفهانی به هیات مدیره فراهم شد تا در کنار شاهرخ شهنازی، اصغر برشان(عضور شورای شهر اصفهان) احمد جمشیدی و پیمان صداقت نیا در مدیریت کلان باشگاه به فعالیت بپردازد. این اتفاق باعث شد تا شایعات پیرامون اختلافات آذری با رئیس کارخانه پیرامون مکانیزم مالی این فصل باشگاه بیشتر از همیشه داغ شود.


سعید آذری که همواره در سال های حضورش در ذوب آهن به عنوان زبان سرخ فوتبال اصفهان با مصاحبه های آتشین در مقام دفاع از این باشگاه و فوتبال نصف جهان بود درست در روزهایی که تیم سبزپوش دوباره در مسیر اوج گرفتن بود در آستانه جدال حساس با پرسپولیس با حکمی عجیب تر مواجه شد و از صحبت و مصاحبه به عنوان مدیرعامل هم منع شد. اتفاقی که چندان به مذاق او و طرفداران خوش نیامد تا این بار شاهد انتشار پست های معنادار از مدیرعامل ذوب آهن در فضای مجازی باشیم.


انتشار این پست ها آن هم با مضمون های پرمعنا که بی ارتباط با طعنه به تصمیمات اخیر هیات مدیره نیست مسلما می تواند شرایط پیش آمده را حساس تر کند چون سعید آذری طاقت این که کسی بخواهد لب های او را بدوزد، ندارد. جالب تر این که مدیرعامل همیشه سخنگوی ذوب آهن درست در روزهایی ممنوع المضاحبه شده که شائبه جابه جایی مکان میزبانی ذوبی ها از پرسپولیس در بازی حساس این هفته لیگ برتر هم نقل محافل شده و از آن جا که  دیگر کسی مثل آذری نیست با صحبت های تند خود مانع این اتفاق شود طرفداران ذوب آهن و حتی سپاهان نیز به این ماجرا واکنش هایی نشان دادند.

 

1398206

 

1398205


حال باید منتظر ماند و دید سعید آذری بعد از کنار گذاشته شدن از هیات مدیره باشگاه همین طور ممنوع المصاحبه شدن تا چه زمانی با این وضعیت کنار خواهد آمد؟ گرچه آخرین اخبار و شنیده ها از نصف جهان حکایت از جدایی قریب الوقوع او از باشگاه ذوب دارد.

 

1398207

 

1398208

 

آخرین پست منتشر شده از سعید آذری روی صفحه ایسنتاگرام اما بیشتر از چهار پست دیگر قدرت‌نمایی مدیرعامل سبزپوشان را نشان می دهد؛ او در این پست نوشته که حتی با سکوت هم می توان حق باشگاه را گرفت. این پست اشاره به خبرهایی دارد که از روز گذشته در مورد تغییر مکان میزبانی ذوب آهن به ورزشگاه نقش جهان مقابل پرسپولیس شنیده می شد، اما با اعمال نفوذ باشگاه ذوب آهن و همینطور مخالفت هایی در اصفهان به وجود آمد، انجام بازی در نقش جهان خیلی زود لغو شد تا سعید آذری با پستی که منتشر کرده نشان دهد در این تصمیم تاثیرگذاربوده است.

 

1398228

دیدگاه‌ها