کد خبر : 1604971 | 26 فروردين 1398 ساعت 12:43 | 85K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پولادی به لیگ ستارگان؛

راست و چپ تیم ملی در قطر هم‌بازی می‌شوند

به نظر می رسد مهرداد پولادی ستاره تیم بانکوک یونایتد، پس از دو سال بازی در لیگ تایلند به لیگ ستارگان قطر بازخواهد گشت.

راست و چپ تیم ملی در قطر هم‌بازی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، پنج سال از دوری مهرداد پولادی از لیگ ایران می گذرد. او در ابتدای لیگ چهاردهم، جدال با پرسپولیس در کمیته استیناف را به نفع خود خاتمه داد و به الشحانیه پیوست. پس از آن نیز هیچگاه به ایران بازنگشت اما در لیگ های آسیایی، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و حالا در 33 سالگی قصد نزدیک شدن به خاک ایران را دارد.

 

پولادی که سابقه بازی در تیم های سرخابی را دارد، پس از دو فصل بازی در تیم بانکوک یونایتد دوباره به لیگ ستارگان قطر بازخواهد گشت. او در فوتبال تایلند روزهای خوبی را سپری کرد و حتی پس از یک مصدومیت نا به هنگام، بازگشت خوبی به میادین داشت.

 

از سال 2014 تا 2017 مهرداد پولادی یکی از ستاره های تیم الشحانیه قطر بود و در لیگ ستارگان درخشان ظاهر می شد. انجام بیش از 60 بازی با پیراهن این تیم، او را تبدیل به یکی از باسابقه ترین بازیکنان ایرانی در قطر کرد و از طرف دیگر پولادی را به ستاره تیم آبی پوش قطری تبدیل کرد.

 

قرارداد پولادی با بانکوک یونایتد در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. او اکنون با چند پیشنهاد روبرو شده که مهم ترین آن ها الشحانیه قطر است و به احتمال زیاد، فصل آینده پولادی را در پیراهن این تیم خواهیم دید.

 

نکته جالب از پیوستن احتمالی پولادی به الشحانیه، هم تیمی شدن او با رامین رضاییان است. رضاییان دفاع راست سابق پرسپولیس این فصل در این تیم توپ زده و باید دید آیا فصل 2019-2020 را هم در الشحانیه خواهد بود یا خیر. هم بازی شدن دفاع راست و چپ سابق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارند، اتفاق جالبی خواهد بود.

 

آمادگی دفاع چپ 33 ساله فوتبال ایران اگر با نمایش های خوب در تیم بعدی اش همراه شود، احتمالا مورد توجه سرمربی بعدی تیم ملی نیز قرار خواهد گرفت. البته بعید است او دوباره مجوز بازی برای تیم ملی را پیدا کند اما کمتر فوتبال دوست ایرانی است که از مهرداد پولادی خاطرات خوشی نداشته باشد. احتمالا تنها خاطره تلخ مشترک ایرانی ها با پولادی، همان اخراج اشتباه و سخت گیرانه بنجامین ویلیامز در آخرین بازی ملی پولادی است که منجر به حذف ایران از جام ملت ها نیز شد.

دیدگاه‌ها