کد خبر : 1604982 | 26 فروردين 1398 ساعت 13:52 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال:

شجاعت زیدان در بازگشت به رئال ستودنی است

کارواخال، ستاره خط دفاعی رئال مادرید با تمجید از زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید این تیم می‌گوید زیدان با پذیرش سرمربی‌گری رئال شجاعت فوق‌العاده‌ای به خرج داده.

شجاعت زیدان در بازگشت به رئال ستودنی است

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید با تمجید از زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید غول سفیدپوش اسپانیایی می‌گوید او با پذیرش پست سرمربی‌گری رئال مادرید، با توجه به شرایطی که رئال در فصل جاری با آن مواج بوده، نشان داده که از چه شجاعت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

 

1398224

 

بعد از آنکه رئال، متعاقب جدا شدن زیدان از این تیم در پایان فصل گذشته، خولن لوپتگی را از تیم ملی اسپانیا به رئال آورد و در زمان برگزاری جام جهانی روسیه موجب اخراج لوپتگی از تیم ملی اسپانیا شد در دوران حضور او نتوانست نتایج قابل قبولی بدست بیاورد تا لوپتگی اخراج شده و سانتیاگو سولاری جانشین او شود.

 

اما سولاری هم در مادرید موفق نشد تا در نهایت مدیران ارشد رئال بار دیگر به سراغ زیدان رفته و از او بخواهند به باشگاه سابقش بازگردد. زیدان با اینکه می‌دانست در فصل جاری احتمال دست یافتن رئال به جامهای قهرمانی اندک است این پیشنهاد را پذیرفت تا دوباره روی نیمکت سفیدپوشان مادرید بنشیند.

 

1398225

 

کارواخال با تمجید از شجاعت زیدان در پذیرفتن دوباره سرمربی‌گری رئال گفت:" آمدن زیدان بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما بیفتد. ولی نباید خودمان را گول بزنیم. ما خودمان می‌دانیم که مثل پارسال بازی نمی‌کنیم. زیدان می‌داند که اعتماد به نفس ما پایین است ولی با این حال شجاعت خارق‌العاده‌ای نشان داد و سرمربی‌گری رئال را پذیرفت".

 

ستاره رئال در ادامه گفت:" زیدان همه ما را خیلی خوب می‌شناسد. او باشگاه رئال را مثل کف دستش می‌شناسد و به نظر من مناسب‌ترین گزینه برای این پست است".

 

دیدگاه‌ها