کد خبر : 1605013 | 26 فروردين 1398 ساعت 15:05 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعضی اوقات خدا به شما چیزی می دهد و بعضی اوقات می گیرد؛

کومان: اگر نمی توانید رفتارتان را کنترل کنید، در خانه بمانید

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید پاتوسی بازیکن باهوشی است و گل دقایق پایانی او برای سپاهانی ها دردآور.

کومان: اگر نمی توانید رفتارتان را کنترل کنید، در خانه بمانید

به گزارش "ورش سه"، ولادیمیر کومان هافبک تیم فوتبال سپاهان در مقابل استقلال یکی از بازیکنان شاخص زمین بود ولی در نهایت او هم مانند سایر بازیکنان سپاهان که در مجموع نمایش خوبی داشتند، با شکست زمین مسابقه را ترک کردند.

 

کومان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد دیدار برابر استقلال و جوی که در ورزشگاه وجود داشت، اینگونه صحبت هایش را آغاز کرد: بازی درون زمین خوب بود و لذت بخش و من این مسابقه که مقابل حریف خوبی بود را دوست داشتم. اما ما دوباره از فرصت هایمان استفاده نکردیم و آنها در پایان خوش شانس بودند. بعضی اوقات خدا به شما چیزی می دهد و بعضی مواقع چیزی را از شما می گیرد.

 

هافبک شماره 77 تیم فوتبال سپاهان در مورد نمایش سپاهان طی دو نیمه که در بخش دوم با افت قابل مشاهده ای روبرو شد، توضیح داد: در نیمه دوم فکر می کنم ما رهبری بازی را با کمی اختلاف به آنها واگذار کردیم و به خاطر همین بود که آنها توانستند خودشان را نشان دهند.

 

کومان سپس به این سوال پاسخ داد که اختلال های ایجاد شده در بازی توسط تماشاگران چقدر در نتیجه بازی تاثیرگذار بود که او در این مورد گفت: در نیمه دوم و زمانی که تیم ما شکل خوبی داشت، برخی ها شروع به ایجاد اختلال در بازی کردند و ما را 10 دقیقه متوقف کردند. افرادی که این کارها را انجام دادند، باید بدانند که هواداران واقعی نیستند و بازی تیم را نابود و ویران می کنند. اگر نمی توانید رفتارتان را کنترل کنید، در خانه بمانید. با وضعیتی که پیش آمد، ما تنبیه شدیم و حالا هواداران واقعی نمی توانند به ورزشگاه بیایند و مانند اولین دیدار در مرحله برگشت بازی های نیم فصل دوم مسابقات که ما در ورزشگاه خالی بازی کردیم (سپاهان در دیدار برگشت مقابل سپیدرود به دلیل اتفاقات رخ داده و پرتاب نارنجک در دیدار برابر پرسپولیس با جریمه مواجه شد و در استادیوم خالی بازی کرد) و بعدا همین افراد ( هوادارانی که در بازی استقلال و سپاهان اختلال ایجاد کردند) می خواهند تا تیم قهرمان شود ... با استادیوم خالی ؟!

 

سوال بعدی ما از هافبک 29 ساله تیم فوتبال سپاهان در مورد درگیری کوچکی بود که میان او و امید نورافکن ایجاد شد؛ کومان درباره این موضوع افزود: درگیری کوچکی میان من و شماره 30 استقلال ایجاد شد که این ها در فوتبال طبیعی است. من به او احترام می گذارم و او بازیکن خوبی است.

 

کومان در مورد اینکه سپاهان آیا هنوز هم شانس قهرمانی با توجه به امتیازاتی که طی هفته های اخیر از دست رفته دارد. او درباره این سوال تاکید کرد: چرا نه؟ من تا آخر به این موضوع باور دارم.

 

هافبک سپاهان در خصوص گل ثانیه های پایانی استقلال و اینکه از این گل چه احساسی داشت و همینطور این سوال که چطور این گل انفرادی را توصیف می کند، عنوان کرد: بله این گل همانطور که گفتید، درد آور بود؛ به خصوص که در دقایق پایانی به ثمر رسید. در واقع او باهوش بود و از اشتباه ما استفاده کرد، اما ما تمام این اتفاقات را فراموش می کنیم و روی بازی بعدی تمرکز می کنیم.

دیدگاه‌ها