کد خبر : 1605014 | 26 فروردين 1398 ساعت 15:07 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد برابر نفت ما را به آینده امیدوار کرد

ریگی: 5 بازی داریم که باید از همه آنها امتیاز بگیریم

گلزن تیم پدیده شهرخودرو پس از پیروزی برد برابر نفت مسجدسلیمان می گوید با نتیجه ای که سپیدرود گرفت ما می دانستیم شرایط سختی خواهیم داشت اما توانستیم به برد مهم و بزرگی برسیم.

ریگی: 5 بازی داریم که باید از همه آنها امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ریگی که در دیدار اخیر مشهدی ها موفق شد با یک گل دیدنی در پیروزی پرگل تیمش سهمی به خود اختصاص دهد درباره پیروزی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان گفت: از ابتدا می‌دانستیم بازی سختی را در پیش داریم چرا که تیم نفت مسجدسلیمان با نتیجه‌ای که تیم سپیدرود گرفته بود در منطقه خطر قرار گرفته و به همین دلیل نمی خواست امتیاز از دست بدهد. خدا را شکر که موفق شدیم در این دیدار با اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی، پیروز شویم و هواداران، راضی به خانه‌ها برگشتند.


او درباره تاثیر برد اخیر بر شرایط تیم گفت: پیروزی شیرین مقابل نفت مسجدسلیمان سبب شد تا به آینده امیدوارتر باشیم و از سایر مدعیان عقب نیافتیم و به همین دلیل شرایط خوبی داریم. البته این را می دانیم که کار هنوز تمام نشده و در آینده 5 بازی مهم و حساس داریم که باید از همه آنها امتیاز بگیریم. همه بازیکنان امیدوارند تا بتوانند از این بازی ها با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنند.


مسعود ریکی در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر نساجی قائمشهر نیز گفت: دیدار سختی را در پیش داریم. نساجی از جمله تیم‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ایران است که در کنار هوادارانش به شدت باانگیزه است. امیدوارم بتوانیم در این دیدار نیز با حداکثر امتیاز، زمین بازی را ترک کنیم.


هافبک پدیده در پایان گفت: شرایط سختی را در ابتدای فصل داشتیم، اما رفته‌رفته با حضور حمیداوی شرایط بهتر شد. باید از ایشان تشکر کنیم که با حضور خود، باعث شد بدون مشکلات قبلی، به فوتبال و مسائل فنی فکر کنیم.

دیدگاه‌ها