کد خبر : 1605020 | 26 فروردين 1398 ساعت 15:21 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال را وارد حاشیه و تنش نمی کنم

باقری: نه دوپینگی‌ام، نه محروم

نیمکت نشینی های غیرمنتظره در دور برگشت باعث شد تا مهاجم استقلالی ها با شایعات بسیار زیادی روبرو شود.

باقری: نه دوپینگی‌ام، نه محروم

به گزارش "ورزش سه"، روح ا.. باقری بعد از بازی های خوبی که با پیراهن شماره 10 استقلال انجام داد در دور برگشت نه تنها نیمکت نشین بلکه سکونشین هم شد تا همین اتفاق زمینه ساز شایعات زیادی پیرامون این بازیکن شود از جمله شایعه دوپینگی بودن که با واکنش باقری روبرو شد. مهاجم شمالی که هفته ها سکوت کرده بود با شکستن این سکوت حرف های جالبی به زبان آورد.

 

آدمی نیستم که اعتراض کنم


تا وقتی کادرفنی صلاح بداند روی نیمکت هستم و اعتراضی نمی‌کنم. یعنی در حقیقت آدم اعتراضی نیستم و معمولاً به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و تمرین می‌کنم تا به ترکیب برگردم. من هم مثل همه طبیعتا نیمکت‌نشینی را دوست ندارم، یعنی هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. اما در حال حاضر تصمیم کادرفنی این است و جز با تمرین بیشتر و بهتر، نمی‌توانم کاری انجام دهم.

 

دوپینگی نیستم


حاشیه دوپینگ نمی‌دانم از کجا شروع شد. اگر من دوپینگ کرده‌ام چطور من چندین بار بعد از آن ماجرا، در لیست 18نفره حضور داشتم؟ این یعنی می‌توانستم هرلحظه مربی تصمیم بگیرد گرم کنم و وارد زمین شوم، یعنی محروم نبودم.

 

با تمرین صحبت می‌کنم


با شفر و هیچ‌کس صحبتی نکرده‌ام. معتقدم صحبت کردن بازیکن، تمرین کردنش است، با تمرین خوب به مربی می‌گوییم لایق بودن در ترکیب اصلی هستیم که خب به نظرم من خوب دارم تمرین می‌کنم و فعلا تصمیم سرمربی این است که می‎‌بینید.

 

می‌خواهم پاسخ محبت هواداران را بدهم


مردم و هواداران همیشه به من لطف دارند. بالاخره هر بازیکنی که پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال را می‌پوشد، هواداران از او توقع بهترین عملکرد را دارند. تلاش من هم همین است و امیدوارم با بازگشتم به ترکیب، جواب محبت‌شان را بدهم.

 

استقلال را وارد حاشیه نمی‌کنم


اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم استقلال را وارد حاشیه کنم. این مسأله درون خانواده تیم، قابل حل است و من هم امیدوارم سریع‌تر حل شود و به ترکیب برگردم.

دیدگاه‌ها