کد خبر : 1605022 | 26 فروردين 1398 ساعت 15:31 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: با برانکو سالیان آینده هم به دنبال جام خواهیم بود

5 ماراتن بزرگ برای هت تریک قهرمانی پیش رو داریم

ستاره خط میانی پرسپولیس که در این فصل بهترین خاطره سرخ‌ها را با گلزنی در دربی به نام خود کرده، به گلایه بابت برخی اتفاقات حول باشگاه پرداخت.

5 ماراتن بزرگ برای هت تریک قهرمانی پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نزدیکی قهرمانی دوباره در لیگ قرار دارد و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و همچنین رسیدن به جام حذفی برخوردار است؛ با این حال مشکلات مالی و برخی اظهارنظرها از سوی هیات مدیره باعث ناراحتی و نارضایتی بازیکنان این تیم شده است.


احمد نوراللهی درباره پیروزی تیمش برابر سایپا و بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم گفت: خدا را شکر می کنیم و خوشحالیم که بچه ها سه امتیاز را کسب کردند. دست هواداران هم واقعا درد نکند و از آنها ممنون هستیم که در روز ابتدایی هفته با حضور بیش از 40 هزار نفره خود به تیم کمک بزرگی کردند.


هافبک پرسپولیس که در دیدار با سایپا به دلیل مصدومیت از همراهی سرخپوشان محروم ماند، درباره شرایط خود گفت: خدا را شکر بهترم اما هنوز درد را در پایم حس می کنم. از روز گذشته در تمرینات حضور یافتم و امیدوارم رفته رفته آماده حضور در ترکیب و همراهی تیم شوم.


وی درباره شرایطش برای همراهی تیم در جدال با ذوب آهن گفت: همانطور که گفتم اکنون شرایط بهتری دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در این بازی حساس در کنار تیم باشم و بتوانم به آنها کمک کنم. این بازی در دیدار با الاهلی شکل گرفت و الان بهترم و باید برای دیدار با ذوب آهن آماده شویم.


نوراللهی درباره دیدار با ذوب آهن گفت: یک دیدار سخت را می‌توان در اصفهان پیش بینی کرد. یکی از پنج فینالی است که برای قهرمانی در پیش داریم و باید در آن به موفقیت برسیم تا برای قهرمانی کاملا آماده شویم و شرایط را برای تیم و دستیابی به این هدف مهیا کنیم.


وی درباره اینکه اختلاف 5 امتیازی باعث شده تا هواداران از امیدواری بیشتری برای قهرمانی بگویند گفت: از لحاظ اعتمادبنفس این 5 امتیاز کمک زیادی به ما خواهد کرد و نباید این فرصت را از دست بدهیم اما دلیل نمی‌شود که خودمان را قهرمان بدانیم. بازی های سختی پیش رو داریم. بازی با ذوب آهن و بعد از آن سپاهان و تراکتورسازی در تبریز. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و تمرکزمان را بکار می‌گیریم تا از این اندوخته به بهترین شکل محافظت کنیم تا موفق شویم سومین فصل پیاپی پرسپولیس را قهرمان ایران کنیم و با هواداران جشن قهرمانی برگزار کنیم.

 

1357718


نوراللهی درباره صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ که با تایید صحبت‌های جعفر کاشانی نقش خود در قهرمانی و موفقیت تیم را کم عنوان کرد و از بازیکنان به عنوان ستاره‌های تیمش در این راه تمجید کرد گفت: آقای کاشانی یک مصاحبه انجام دادند و حالا نمی‌دانم و فکر کنم آن را تکذیب کردند. اما باید بگویم که از زمان حضور آقای برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس این تیم نظم، انسجام و همدلی را در کنار موفقیت به دست آورده است. با تلاش و پشتکاری که همیشه داشته یک همدلی بزرگ شکل داده تا پرسپولیس طی چهار فصل اخیر موفق باشد و هواداران رضایت کامل دارند. شما فصل گذشته را ببینید که برانکو با 10 بازیکن بزرگسال و بقیه امید تیم را به فینال آسیا رساند. این نشان دهنده تلاش کادرفنی و درایت آنهاست و هوادارانی که همیشه کنار تیم بودند. ما همیشه پشت آقای برانکو ایوانکوویچ هستیم و از زحماتش تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم ایشان سالیان سال در پرسپولیس بماند و قهرمانی و موفقیت نصیب هواداران شود و از زحماتش تشکر و قدردانی می‌کنیم.


هافبک گلستانی پرسپولیس درباره سیل در استانش در ابتدای سال جاری گفت: اول سال خبرهای خوبی نشنیدیم، دوست داشتیم سال را مردم ایران خوب شروع کنند اما این مشکل به وجود آمد. مردم گلستان هم گرفتار این سیل شدند و بعد از آن مازندران، لرستان و خوزستان و هنوز درگیر این موضوع هستند. ما ابراز همدردی می کنیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد در حد توان به آنها کمک کنیم و شاید کم باشد اما امیدوارم مرهمی برای آنها باشد. امیدوارم مسوولان هم رسیدگی کنند تا مشکلات آنها هر چه زودتر برطرف شود.


وی درباره اهدای پیراهن دربی به نفع سیل زدگان نیز گفت: پیراهن بازی را به نفع سیل زدگان به مزایده گذاشتیم و مبلغ خوبی هم جمع شد. کمک کوچکی به مردم سیل زده است و قرار است به کسی که بیشترین کمک را کرده هدیه کنیم و امیدوارم کمک کوچکی به این مردم عزیز باشد. از کمک‌ها به طور دقیق خبر ندارم اما تا چند روز به کسی که این کمک را برای دریافت پیراهن به صورت هدیه داشته، آن را اهدا خواهم کرد و در آن روز هم مبلغ کاملی که هواداران عزیز برای کمک به سیل زدگان داشته‌اند را اعلام خواهم کرد.

 

دیدگاه‌ها