کد خبر : 1605037 | 26 فروردين 1398 ساعت 16:12 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

خریبین دوباره محبوب شد

الهلال به دنبال بازگرداندن مرد سال آسیا (عکس)

این باشگاه سعودی با رد پیشنهاد تیم پارامیدز مصر به دنبال بازگرداندن مهاجم سوری خود برای فصل آینده است.

الهلال به دنبال بازگرداندن مرد سال آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش ‌سه"،  در نقل و انتقالات زمستانی باشگاه الهلال عمر خریبین ستاره سوری تبار خود را با قراردادی قرضی راهی پارامیدز مصر کرد تا راه را برای حضور دیگر مهاجمان خارجی باز کند. این مهاجم که با درخشش در پیراهن آبی‌های شهر ریاض عنوان بهترین بازیکن آسیا را در سال 2017 به دست آورد، بعد از مصدومیت سخت و طولانی مدت از ترکیب این تیم دور شد تا با قرارداد قرضی راهی آفریقا بشود.


خریبین همراه با پارامیدز در هفت مسابقه پنج گل به ثمر رسانده تا عملکرد درخشانی داشته باشد. به همین دلیل باشگاه مصری با ارائه پیشنهادی به الهلال خواستار قطعی کردن قرارداد مهاجم سوری خود شده است. موضوعی که مورد موافقت باشگاه عربستانی قرار نگرفت. خریبین تا سال 2021 با الهلال قرارداد دارد و همین باعث شده آن‌ها در تفکر استفاده دوباره از این بازیکن باشند.


محمد بن فیصل، رییس باشگاه الهلال در مورد این پیشنهاد می‌گوید: بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم و هم‌چنین مشورتی که با کارشناسان فوتبالی داشتیم به این نتیجه رسیدیم تا خریبین را به الهلال بازگردانیم. به همین دلیل پیشنهاد باشگاه پارامیدز را به طور قطعی رد خواهیم کرد.


الهلال در نقل و انتقالات زمستانی سوریانو اسپانیایی را به خدمت گرفت اما عملکرد و مصدومیت‌های پیاپی او رضایت هواداران و کادر فنی این تیم را در پی نداشته و در آستانه جدایی قرار دارد.

دیدگاه‌ها