کد خبر : 1605073 | 26 فروردين 1398 ساعت 19:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

همراه با لیگ یک؛ 5 گام مانده به پایان ..

باز هم دو تیم تاثیرگذار لیگ یک غائبند

رقابت های لیگ یک روز آینده در حالی ادامه پیدا می کند که با انجام این دیدارها بیشتر می توانیم از چند و چون شرایط تیم ها برای صعود و سقوط آگاه شویم.

باز هم دو تیم تاثیرگذار لیگ یک غائبند

به گزارش "ورزش سه" هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر روز آینده در شرایطی دنبال می شود که مانند سایر هفته ها و به دلیل کنار کشیدن دو تیم نفت تهران و سیاه جامگان، آلومینیوم اراک و کارون اروند بازی نخواهند کرد ولی دیدارهای حساس دیگری در نقاط مختلف کشور پیگیری می شود؛ دیدارهایی که می تواند سرنوشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر و همینطور تک تیم سقوط کننده را تا حدودی واضح تر از قبل کند.


سرخپوشان پاکدشت-گل ریحان البرز؛ رویاپردازی کنید
در حساس ترین رقابت از هفته سی دوم رقابت های لیگ یک تیم گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج از شاگردان مهدی پاشازاده پذیرایی می کند. در حال حاضر سرخپوشان پاکدشت 45 امتیازی و گل ریحان البرز 47 امتیازی است؛ بیراه نیست اگر بگوییم پیروزی در این مسابقه می تواند برای هر دو تیم و به خصوص شاگردان مجتبی حسینی، امیدهای صعود و رویاپردازی برای رسیدن به لیگ برتر را به جدی ترین حالت طی فصل برساند.

 

فجرسپاسی-گل گهر سیرجان؛ صدرنشین مقابل حریف اوج گرفته
هفته گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق به کسب یک تساوی ارزشمند خانگی مقابل شاگردان فرهاد کاظمی در تهران شد. آنها با همین یک امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دادند و این هفته با شاگردان داود مهابادی در شیراز بازی خواهند کرد که طی هفته های گذشته موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده اند. پیروزی در این مسابقه می تواند برای شاگردان وینکو بگوویچ حکم صعود به لیگ برتر را داشته باشد.  همینطور آنها خیلی خوب می دانند که لغزش 5 بازی باقی مانده چقدر می تواند کشنده باشد. گل گهر در پایان هفته سی و یکم 49 با 27 بازی 49 امتیاز دارد و فجرسپاسی با همین تعداد بازی 28 امتیاز دارد و در میانه های جدول از همین حالا به فصل آینده می اندیشد.

 

شاهین شهرداری بوشهر- ملوان؛ ویسی نمی خواهد کار به هفته پایانی بکشد
عبدالله ویسی و تیمش در هفته انتهایی لیگ یک باید استراحت اجباری داشته باشند. شاهین شهرداری بوشهر در حال حاضر 48 امتیازی و در یک امتیاز صدر جدول است، اما به همراه سرخپوشان پاکدشت تنها دو مدعی قهرمانی هستند که یک بازی بیشتر از بیگ فایو لیگ یک دارند. پس اگر در دیدار روز آینده برابر شاگردان محمد احمدزاده که البته در خانه حریفان، نتایجشان با خانه تفاوت دارد، موفق به پیروزی نشوند، کار سختی در 3 هفته باقی مانده پیش رو خواهند داشت.

 

خونه به خونه- قشقایی؛ اکبر آقا به دنبال فرار از سقوط
یکی دیگر از رقابت های حساس روز گذشته میان دو تیم خونه به خونه و قشقایی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار می شود. خونه به خونه 25 امتیازی است و قشقایی شیراز 36 امتیازی؛ هر دو هم 27 بازی برگزار کرده اند و این یعنی تا پایان مسابقات دیگر استراحتی برای آنها وجود ندارد. در این مسابقه اکبر میثاقیان در صورت پیروزی می تواند، تیمش را از ته جدول جدا کند و همین مهم ترین انگیزه برای تهییج شاگردانش خواهد بود؛ کاری که در آن تبحر دارد.

 

شهرداری ماهشهر-بادران تهران؛ مامور متفاوت فریسات
شهرداری ماهشهر 22 امتیازی است و در رتبه انتهایی جدول قرار دارد و سه تیم 25 امتیازی را یعنی کارون اروند، شهرداری تبریز و خونه به خونه را با 25 امتیاز بالاتر از خود می بیند. در میان این 4 تیم تنها شاگردان هومن افاضلی هستند که 28 بازی انجام داده اند و این می تواند یک برگ برنده برای سه تیم دیگر در لیگی باشد که فقط یک تیم از آن به دسته پایین تر سقوط می کند. در این دیدار اگرچه بادران در میانه جدول قرار دارد و شانسی برای صعود ندارد ولی غلبه بر شاگردان میثاقیان هم کار ساده ای نیست.

 

 

نود ارومیه-رفسنجان؛ یک تیم نگران سقوط است
مس رفسنجان 32 امتیاز دارد و نود ارومیه 28 امتیاز. هر دو تیم هم 28 بازی انجام داده اند. این یعنی شاگردان میشو کریستوویچ و وحید بیات در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که خیال رفسنجانی ها راحت است ولی نود ارومیه برای نیفتادن خیالش راحت نیست، پس این دیدار برابر نودی ها از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

مس کرمان-شهرداری تبریز؛ باز هم یک تیم در خط
شهرداری تبریز این روزها شرایط خوبی ندارد  و غفلت می تواند این تیم را به دسته دوم بفرستد، یعنی همانجایی که دو فصل پیش از آنجا به لیگ یک رسید. در جبهه مقابل اما کرمانی ها هیچ انگیزه ای برای این دیدار ندارند و فقط فرزاد حسین خانی در تلاش است تا تیمش را برای فصل آینده و صعود به لیگ برتر آماده کند. همین اما برای سخت شدن مصاف تبریزی ها کافی است.


رقابت های لیگ یک روز آینده با برگزاری این دیدارها به طور همزمان از ساعت 17 آغاز می شود.

دیدگاه‌ها