کد خبر : 1605079 | 26 فروردين 1398 ساعت 19:28 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

امتیازی برای مرگ و زندگی

سپیدرود به دنبال جذب شاه ماهی از جم!

شاگردان نادر دست نشان با سفر به جم برای کسب امتیاز از پارس تلاش می‌کنند و کسب امتیاز از این دیدار به مانند مرگ و زندگی برای آن‌ها است.

سپیدرود به دنبال جذب شاه ماهی از جم!

به گزارش "ورزش ‌سه"، نفت مسجدسلیمان حریف مستقیم سپیدرود در جنگ بقا برای لیگ برتر این هفته در خانه از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند و بسیار امیدوار است با کسب برد در این مسابقه باز هم فاصله با منطقه سقوط را افزایش دهد. همین باعث شده تا جدال با پارس جم برای شاگردان نادر دست نشان تبدیل به نبرد مرگ و زندگی شود.

 

سرخ‌‌های گیلانی با توجه به برد احتمالی نفت برابر حریف آبی پوش قعر جدولی باید موفق به کسب امتیاز برابر حریف سرسخت خود شوند. در این صورت اگر یک امتیاز حاصل تلاش آن‌ها باشد باز هم شانس برای تعقیب و گریز وجود دارد. ولی اگر بازنده میدان لقب بگیرند بار دیگر فاصله با این تیم به چهار امتیاز افزایش می‌یابد و بقا سخت تر از هر زمانی می‌شود. در صورت کسب پیروزی هم وضعیت بسیار طلایی برای تنها نماینده گیلانی پدید می‌آید و آن‌ها امیدوارتر از قبل می‌شوند.

 

تنها نکته مثبت برای سپیدرود این است که اولین برد آن‌ها در لیگ هجدهم برابر این تیم در رشت رقم خورد. بازی پر حاشیه‌ای که زیر باران برگزار شد و در نهایت با تک گل محمد غلامی از روی نقطه پنالتی به سود شاگردان علی کریمی به اتمام رسید. حالا این تیم جنوبی به دنبال انتقام از سپیدرود است. درست به مانند اینکه در خانه سخت می‌بازد و همین کار دست نشان و شاگردانش را سخت تر از قبل می‌کند.

دیدگاه‌ها