کد خبر : 1605094 | 26 فروردين 1398 ساعت 20:50 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بارسلونا در نوکمپ حریفی دشوار است

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل بارسلونا حاضر شد.

سولسشر: بارسلونا در نوکمپ حریفی دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، همانند دیدار مرحله قبل برابر پاری سن ژرمن، شیاطین سرخ این بار نیز در بازی رفت در اولدترافورد مغلوب شده اند، اما سولسشر ابراز امیدواری کرد تیمش نسبت به بازی اول بهتر بازی کند و اگر لایق صعود باشد، این اتفاق رخ خواهد داد.

 

دیدار مقابل بارسلونا: "خاطره بازی مرحله قبل مقابل پاری سن ژرمن به ما کمک خواهد کرد، اما بارسلونا در استادیوم نوکمپ حریفی دشوار به شمار می آید. ما می دانیم که از نظر مالکیت توپ باید نسبت به بازی رفت نمایش بهتری ارائه دهیم، زیرا اگر توپ در اختیار بازیکنانی چون لیونل مسی، لوییس سوارز یا فیلیپ کوتینیو قرار بگیرد شما مجازات خواهید شد.

 

تمام تمرکز ما باید روی دیدار فردا شب باشد و در این مقطع نمی توان خیلی به آینده فکر کرد. از نظر من در فوتبال شما به هر چه که لایقش باشید می رسید و ما اگر نمایش خوبی داشته باشیم می توانیم صعود کنیم. من انتظار دارم بازیکنانم آماده این دیدار بوده و نهایت تلاش خود را ارائه دهند.

 

1398294

 

من فقط یک بار و در فینال 1999 در استادیوم نوکمپ بازی کرده ام و این دیدار برای من پر از احساس و خاطره است. یک بار در سال 2016 به همراه فرزندم و یک بار نیز 10 روز قبل برای تماشای بازی بارسلونا برابر اتلتیکومادرید به استادیوم نوکمپ سفر کرده بودم."

 

شرایط الکسیس سانچس: "او به این دیدار خواهد رسید و بازی برابر بارسلونا شب بزرگی برای او در مسیر اثابت توانایی هایش محسوب می شود زیرا سانچس تا اینجا فصل خوبی را سپری نکرده است."

 

اخبار جدایی پل پوگبا: "شرایط پوگبا بسیار خوب بوده و تمرکز او روی بازی فردا است و من شک ندارم وی بهترین نمایش خود را برای منچستریونایتد ارائه خواهد داد."

 

شایعات جذب فیلیپ کوتینیو در فصل بعد: "کوتینیو در حال حاضر بازیکن بارسلوناست، همین."

دیدگاه‌ها