کد خبر : 1605131 | 27 فروردين 1398 ساعت 01:52 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف مقابل لگانس

زیدان: ایجاد انگیزه در این تیم دشوار است

در شبی که سرخیو راموس و تونی کروس رئال را همراهی نمی کردند، این تیم با یک امتیاز ورزشگاه بوتارکه را ترک کرد.

زیدان: ایجاد انگیزه در این تیم دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود، به لطف گل کریم بنزما توانست کار را به تساوی کشانده و از یک شکست تلخ فرار کند. یک امتیازی که البته هیچکدام از هواداران این تیم را راضی نمی کند. رئال با این تساوی 61 امتیازی شد و با حاشیه امنیتی خوب همچنان در رده سوم قرار دارد.

 

 

1398330

 

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از نیمه اول راضی نبودم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم و چیز بیشتری نمی توان گفت. قطعا می توانیم بهتر از این کار کنیم. حس من پس از بازی نه خوب است و نه بد؛ چرا که در هر صورت برابر تیمی بازی داشتیم که در این فصل فوق العاده کار کرده و در زمین خود به سختی امتیاز از دست داده است.»

 

زیدان ادامه داد:« می دانیم که فصل جاری به جایی نخواهیم رسید و به همین دلیل ایجاد انگیزه در تیم دشوار است. یک هفته فرصت برای استراحت و تمرین داشتیم ولی در نهایت شب خوبی را پشت سر نگذاشتیم. حالا شش بازی دیگر باقی مانده و باید سعی کنیم در بازی بعدی و تا پایان فصل، عملکردی بهتر داشته باشیم.»

 

زیدان در مورد صحبت بین دو نیمه با بازیکنان گفت:« مثل همیشه با بازیکنان صحبت کردم ولی در نهایت آنها هستند که وارد زمین می شوند. دیدید که نیمه دوم بهتر شدیم؛ برعکس نیمه اول که خیلی کند بودیم و حریف را دچار دردسر نکردیم.»

 

زیزو در پایان صحبت هایش اضافه کرد:« فصل بعد مسلما رئال دیگری را خواهید دید و بهتر از اینها بازی خواهیم کرد. امروز برای رهایی از شکست به خوبی تلاش کردیم و این نشانه خوبی است. حالا باید کمی استراحت کرده و سپس به بازی بعدی برابر بیلبائو فکر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها