کد خبر : 1605135 | 27 فروردين 1398 ساعت 09:13 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ، پیش به سوی کفش طلا

اوبامیانگ، ستاره گلزن آرسنال که در جریان پیروزی تیمش مقابل واتفورد تک‌گل آرسنال را به ثمر رساند می‌گوید از صلاح و آگوئرو پیشی گرفته و کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد.

اوبامیانگ، پیش به سوی کفش طلا

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ، دیروز در دیدار تیمش آرسنال مقابل واتفورد در دقیقه 10 تک‌گل توپچی‌ها را به ثمر رساند تا تیمش را به پیروزی برساند. اوبامیانگ که با این گل، تعداد گلهایش را در لیگ برتر به عدد 18 رساند و حالا با صدرنشینان جدول بهترین گلزنان لیگ برتر، محمد صلاح و سرخیو آگوئرو تنها یک گل فاصله دارد. اوبامیانگ بعد از بازی گفت تمام تمرکزش به پیشی گرفتن از صلاح و آگوئرو معطوف شده و اطمینان دارد می‌تواند از آنها پیشی گرفته و کفش طلای این فصل را به خود اختصاص دهد.

 

1398342

 

اوبامیانگ در پایان بازی و پیروزی آرسنال مقابل واتفورد به خبرنگاران گفت:" بله من اطمینان دارم که می‌توانم کفش طلا را ببرم. مسابقه ما هنوز ادامه دارد. می‌دانم نبرد سختی است ولی اطمینان دارم که می‌توانم به تلاش ادامه دهم و آنها را شکست دهم".

 

ستاره گلزن آرسنال در ادامه گفت:" من از اول بازی به خودم اطمینان داشتم و مدتها بود که می‌خواستم اینطور گلی بزنم. امشب همه چیز دست به دست هم داد تا موفق شوم. گل خیلی قشنگی شد و من از این بابت واقعا خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها