کد خبر : 1605137 | 27 فروردين 1398 ساعت 10:04 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

سالم الدوساری برگشت، جووینکو نه

ابهام در حضور مورچه اتمی مقابل استقلال

الهلال در شرایطی خود را برای مصاف سرنوشت ساز در آغاز دور برگشت با استقلال آماده می کند که وضعیت مصدومان این تیم هنوز با ابهاماتی روبرو است.

ابهام در حضور مورچه اتمی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال بعد از روزهای خوشی که تجربه کرد تا هم به صدر جدول لیگ عربستان بازگشته و مدعی اول قهرمانی لقب بگیرد هم این که طعم صعود به فینال جام باشگاه های عرب را چشید، حالا خود را برای جدال سرنوشت ساز با استقلال ایران در دور برگشت گروه مرگ آسیا آماده می کند.


رسانه های عربستانی با اشاره به شرایط مساعد اردوی الهلال به خصوص بعد از صعود معجزه وار دیشب در جده به فینال جام باشگاه های عرب مقابل الاهلی، شرایط مصدومان سرشناس این تیم را مورد بررسی قرار داده و از ابهام در خصوص حضور مورچه اتمی ایتالیایی در بازی با استقلال پرده برداشتند.


سالم الدوساری مهاجم ملی پوش عربستانی در کنار سباستین جووینکو ایتالیایی دو مصدوم سرشناس الهلالی ها بودند که ستاره سعودی با رسیدن به بهبودی کامل بعد از غیبت مقابل استقلال، در دوبازی متوالی برای الهلال به میدان رفت. اما سباستین جووینکو با گذشت یک هفته از تمرینات اختصاصی مجوز بازگشت دریافت نکرد تا رسانه های سعودی با اشاره به همین غیبت ها از او به عنوان غایب احتمالی الهلال مقابل استقلال ایران در ابوظبی نام ببرند.

دیدگاه‌ها