کد خبر : 1605149 | 27 فروردين 1398 ساعت 10:33 | 57.2K بازدید | 1 دیدگاه

افسوس های فاتح تریم به خاطر ستاره ایرانی

پشیمانی گالاتاسرای از نخریدن سردار آزمون

رسانه های ترکیه از پشیمانی شدید باشگاه گالاتاسرای در خصوص برهم زدن توافق با کازانی ها برای انتقال زمستانی ستاره ایرانی نوشتند.

پشیمانی گالاتاسرای از نخریدن سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از انتقال 12 میلیون یورویی به زنیت در زمستان، با ثبت 9 گل در 9 بازی متوالی موفق شد همه نگاه ها را به خود جلب و با رشد سه برابر ارزش در بازارهای جهانی روبرو شود. این درخشش ستاره ایرانی را به عنوان بازیکن ماه روسیه همین طور یکی از مراحل لیگ اروپا تبدیل کرد تا هوش بالای سران باشگاه محبوب بندر سن پطرزبورگ مورد توجه قرار گیرد.


اما SABAH ترکیه در گزارشی جالب توجه پرده از اتفاقاتی پنهان برداشت که باعث پشیمانی شدید سران باشگاه گالاتاسرای در راس آنها فاتح تریم مشهور برای برهم زدن توافق با کازانی ها برای انتقال سردار به استانبول شد. بنا به ادعای این رسانه معتبر ترکیه ، باشگاه گالاتاسرای و روبین کازان تا قبل از ورود نماینده زنیت همین طور وولورهمپتون به پروسه خرید آزمون به توافق 10 میلیون یورویی برای انتقال ملی پوش ایرانی رسیده بودند اما گنجاندن بند پاداش 3 میلیونی در پی درخشش سردار همه توافقات را به هم زد تا گالاتاسرای به سراغ مهاجمی سیه چرده از باشگاه کاظیم پاشا برود.

 

1398361


در مقاله منتشر شده با عنوان "پشیمانی گالاتاسرای از نخریدن سردار" آمده است:« فاتح تریم خیلی دوست داشت برای نیم فصل دوم لیگ برتر ترکیه خط حمله خود را تقویت کند . در این بین گزینه اول هم سردار آزمون از ایران بود. باشگاه از مدت ها قبل شرایط او را زیر نظر داشت و اتفاقا بسته پیشنهادی خوبی هم آماده کرد تا توافق زودتر از حد تصور رقم بخورد اما یک سوء تفاهم همه چیز را خراب کرد تا سردار راهی زنیت شود و به جای او مهاجم کاظیم پاشا با 10 میلیون یورو سر از استانبول در آورد».

 

1398359


در ادامه نویسنده با اشاره به پشیمانی گسترده از این اتفاق در باشگاه گالا مدعی شد هر چقدر آزمون در زنیت درخشید به همان اندازه مهاجم تازه خریداری شده از کاظیم پاشا، فاتح تریم را ناامید کرد چون آمار گلزنی این دو خرید زمستانی اصلا قابل مقایسه نیست. SABAH در ادامه با انتشار تصاویری از سردار آزمون به معرفی کامل شماره 20 تیم ملی ایران و رکوردهای خلق شده توسط این بازیکن 24 ساله پرداخت.

 

 

1398362


دیاگنیه مهاجم جدید گالاتاسرای و خریدی که جایگزین نام سردار شد در نیم فصل دوم تنها سه بار شرایط بازی پیدا کرده و یک بار هم گل زده است در حالی که آزمون در 9 بازی 9 بار برای زنیتی ها گل زده است.

دیدگاه‌ها