کد خبر : 1605154 | 27 فروردين 1398 ساعت 10:34 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی برزیلی در کادر فنی تیم ملی جوانان

در روزهای آتی یک مربی برزیلی به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه خواهد شد.

مربی برزیلی در کادر فنی تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان دو سه ماهی است کار خود را به طور جدی زیر نظر پورموسوی سرمربی سابق فولاد که کارنامه روشنی در فوتبال پایه دارد آغاز کرده است و رفته رفته آماده می شود در اولین تورنمنت حاضر شود. تورنمنت روسیه که ایران در آن با تیم های آرژانتین، ترکیه و یونان هم گروه است.

 

سیروس پورموسوی که راه سختی را پیش رو دارد به این خاطر که تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی جام ملت ها حذف شد، قصد دارد یک مربی برزیلی تمرین دهنده را به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه کند. مربی ای که البته در فولاد هم با او همکار بود و در سال های پیش از حضور در فولاد در تیم های عربی کار کرده است.

 

هادی عقیلی و فرشاد بختیاری زاده کمک های سیروس پورموسوی در آغاز فعالیت تیم ملی جوانان بوده اند که فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه بان های این تیم محسوب می شود. در روزهای آتی علاوه برحضور مارکو اورلیو در کادر فنی تیم ملی جوانان تکلیف مربی بدنساز و آنالیزور تیم هم مشخص خواهد شد.

 

تیم ملی جوانان شهریور ماه امسال باید در بازی های مقدماتی جام ملت ها شرکت کند. احتمالا فدراسیون فوتبال میزبانی بازی های گروه ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها