کد خبر : 1605171 | 27 فروردين 1398 ساعت 11:27 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع رقابت تیم دوم تبریز با مدعیان قهرمانی

ورود ماشین مهاجری به تونل وحشت

ماشین سازی فردا در حالی مقابل استقلال قرار می گیرد که این بازی آغازی برای تقابل های تیم تبریزی با مدعیان خواهد بود.

ورود ماشین مهاجری به تونل وحشت

به گزارش "ورزش‌سه"، ماشین سازی تبریزی در 5 هفته پایانی لیگ برتر قرعه ای بسیار دشوار دارد و باید علاوه بر سایپا با 4 مدعی قهرمانی لیگ برتر دیدارکند. شاگردان رضا مهاجری در 5 هفته پایانی به ترتیب مقابل تیم های استقلال، سایپا، سپاهان، پرسپولیس و پدیده قرار می گیرند و به همین خاطر است که تراکتوری ها بسیار امیدوار هستند تا تیم دوم شهر تبریز بتواند مقابل مدعیان نتایج خوبی بگیرد و به سود سرخ پوشان آذربایجان کار کند.


با این حال ماشین سازی کار بسیار سختی در این هفته ها خواهد داشت. آنها فردا دراولین گام از رقابت های حساس وفوق دشوار خود در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال صف آرایی می کنند. مسابقه ای که از ساعت 20:15 چهارشنبه شب در تهران برگزار می شود و برای استقلالی ها هم اهمیت ویژه ای دارد. استقلال که با برد مقابل سپاهان دوباره شانس خوبی برای قهرمانی پیدا کرده، نهایت تلاشش را خواهد کرد تا مقابل ماشین سازی به برتری برسد. از این رو شاگردان رضا مهاجری نیز برای حفظ جایگاه خود در جدول و البته متوقف کردن یکی از رقبای تراکتور در مسیر قهرمانی تلاش خواهند کرد.


از سوی دیگر ماشین سازی تبریز با اینکه 27 امتیاز اندوخته و در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد اما روی کاغذ همچنان خطر سقوط را احساس می کند و به همین خاطر باید هرچه در توان دارد، بگذارد تا در هفته های آینده نتایج خوبی بگیرد و با سربلندی از مصاف با مدعیان بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها