کد خبر : 1605174 | 27 فروردين 1398 ساعت 11:44 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

سر الکس، لیورپول را قهرمان لیگ برتر می‌داند

جاناتان والترز، فوتبالیست سابق انگلیسی مدعی شد که سر الکس فرگوسن معتقد است لیورپول امسال منچسترسیتی را پشت سر خواهد گذاشت و قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

سر الکس، لیورپول را قهرمان لیگ برتر می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه دیلی‌میل به نقل از جاناتان والترز، فوتبالیست سابق انگلیسی مدعی شد که سر الکس فرگوسن، اسطوره بزرگ منچستریونایتد معتقد است لیورپول امسال در نهایت از منچسترسیتی سبقت گرفته و جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر خواهد برد. بر اساس این نقل قول، سر الکس معتقد است روز 24 آوریل که منچستریونایتد به مصاف سیتی خواهد رفت، شیاطین سرخ از شاگردان گواردیولا امتیاز خواهند گرفت و همین به لیورپول برای قهرمانی کمک خواهد کرد.

 

1398390

 

جاناتان والترز در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی گفت این صحبت‌های سر الکس را از زبان فیل بردزلی، مدافع سابق و شاگرد سر الکس در یونایتد شنیده که این هفته با اسطوره مربی‌گری شیاطین سرخ همراه بوده است.

 

والترز در این مصاحبه گفت:" فیل بردزلی این هفته با سر الکس همراه بوده و فرگوسن شخصاً به او گفته معتقد است لیورپول امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد".

 

این فوتبالیست سابق انگلیسی در ادامه گفت:" سر الکس لیورپول را قهرمان می‌داند چون می‌گوید شک ندارد که شیاطین سرخ در بازی مستقیم‌شان با منچسترسیتی از آبی‌ آسمانی‌ها امتیاز می‌گیرند".

 

 

 

دیدگاه‌ها