کد خبر : 1605178 | 27 فروردين 1398 ساعت 12:07 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمن نمی تواند در فوتبال ایران معجزه کند

پنجعلی: طبیعی است برانکو گزینه تیم ملی باشد

پرسپولیس با بازی های خوب و حرفه ای توانسته با کسب نتایج مناسب بار دیگر صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

پنجعلی: طبیعی است برانکو گزینه تیم ملی باشد

به گزارش" ورزش سه" محمدپنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران با بیان موضوع درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: «شرایط پرسپولیس عالی است و واقعا حقش است که به قهرمانی برسد. تیم بدون حاشیه پیش می رود اما در نظر داشته باشیم 5 فینال پیش رو داریم.» او افزود:« کار واقعا سخت است اما بچه ها واقعا حرفه ای هستند و شرایط را به خوبی درک می کنند. ما منتظریم که برای سومین سال متوالی تیم به قهرمانی برسد.»


پرسپولیس در کمتر از 20 روز باید در 5 مسابقه بسیار سخت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به میدان برود. محمد پنجعلی در این رابطه گفت:«به نظر من پرسپولیس باید در همه بازی ها و هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان با قدرت به میدان می‌رود. سازمان لیگ باید به پرسپولیس کمک کند تا بدن بچه ها برای بازی های بین المللی که به نام ایران در آن شرکت می کنند خالی نکند. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان تیم های حرفه ای هستند و بازی با آن ها واقعا دشوار است.»


او ادامه داد:« الان که مسابقات رو به پایان است اما باید از ابتدا با مربیان برای برنامه ریزی مسابقات هماهنگ باشند. با این حال موضوع مهم این است که بچه های پرسپولیس حرفه ای فکر، زندگی و فوتبال بازی می کنند و من به این تیم واقعا امیدوار هستم.»


شماره 5 استثنایی فوتبال ایران در دهه های شصت و هفتاد ، با اشاره به عملکرد پرسپولیس گفت:« بچه ها واقعا حرفه ای بازی می کنند. آن ها وقتی عقب هم می افتند برمی گردند و این از حرفه ای بودن پرسپولیس است. این اتفاق در بازی با تیم های حرفه ای فوتبال آسیا هم می افتد و نشان می دهد تیم واقعا شرایط خوبی دارد.»


کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با برخی مسایل از جمله تمدید قرارداد برانکو و صحبت های رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:« این مسایل پیش می آید و بهترین کار این است که به آن ها نپردازیم. من فقط می دانم برانکو پرسپولیس را دوست دارد ، تیم را خودش انتخاب کرده است. شرایط باید طوری باشد که آرامش داشته باشد و انشالله که قراردادش را سال ها با پرسپولیس تمدید کند.»


او با اشاره به اینکه هنوز برخی برانکو را گزینه تیم ملی می دانند هم گفت:« طبیعی است که برانکو گزینه هدایت تیم ملی باشد، او موفق ترین مربی فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است اما من فکر نمی کنم برانکو از پرسپولیس برود، او تیم و هواداران را دوست دارد.»


پنجعلی همچنین با اشاره به اخباری که درباره سرمربی تیم ملی به گوش می رسد افزود:« من معتقدم فوتبال ما زیر ساخت می خواهد و حتی بزرگترین مربیان دنیا هم در این جا کار سختی دارند. کلینزمن هم نمی تواند در ایران معجزه بکند. ما استعداد به اندازه کافی داریم اما زیر ساختی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها