کد خبر : 1605200 | 27 فروردين 1398 ساعت 12:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم خام است و به حمایت خیلی جدی نیاز دارد؛

پورموسوی: در سیل نیاز به سلفی با سلبریتی‌ها نداریم

سرمربی تیم ملی جوانان از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد اما بار دیگر بر نیاز جدی به حمایت فدراسیون تاکید کرد.

پورموسوی: در سیل نیاز به سلفی با سلبریتی‌ها نداریم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال جوانان در روزهای اخیر اردویی را در شهر اصفهان برپا کرد و یک مرحله دیگر از آماده سازی خود را پشت سر گذاشت.


سیروس پورموسوی، سرمربی تیم جوانان پس از پایان این اردو گفت: شرایط تیم خوشبختانه خوب است و پس از 6 مرحله اردو و زیر نظر گرفتن هزار نفر، به اینجا رسیدیم و اردوی خوبی را هم برگزار کردیم. باید از باشگاه سپاهان تشکر کنم که در برگزاری این اردو به ما کمک کردند. خبر خوب این است که ما دیگر یک تیم کامل شده ایم و برای اردوهای بعدی در تهران و خوزستان وضعیت بهتری خواهیم داشت. این روزها هم پس از پایان اردو به خوزستان آمده ام و مناطق سیل زده را می بینم. خدا را شکر مردم به صورت خودجوش در حال کمک هستند و ما هم هر کاری از دستمان بربیاید، برای عزیزان حادثه دیده انجام خواهیم داد.

 

او افزود: خوزستان در این سیل نیاز به سلبریتی ها و دیگر افراد ندارد. این استان همیشه در کار خیر پیشقدم بوده و حالا هم تمام مردم به یاری هم شتافته اند تا مشکل سیل و بقایای آن رفع شود. ما نیاز نداریم که به کسی التماس کنیم و هرکس بخواهد کمک کند، خودش حتما اقدام خواهد کرد. در این شرایط احتیاجی به سلفی گرفتن و کارهای نمایشی نیست.


سرمربی تیم ملی جوانان درباره برنامه های آتی این تیم گفت: صد درصد بازی های دوستانه ای در اردوهای اردیبهشت و خرداد داریم. تا قبل از اعزام به روسیه باید این دیدارها را انجام دهیم و برای تورنمنت خارجی آماده باشیم. با توجه به همزمانی اردوهای ما با بازی های لیگ، دوست داریم که با آنها بازی دوستانه انجام دهیم.

 

او درباره تورنمنت روسیه ادامه داد: در روسیه با آرژانتین و ترکیه و یونان همگروه هستیم. کشور میزبان دو تیم دارد و 10 کشور دیگر هم دعوت شده اند. این مسابقات در سه گروه 4 تیمی برگزار می شود. 6 تیم صعود کننده از گروه ها برای قهرمانی می جنگند و 6 تیم دیگر هم به گروه بازنده ها می روند تا مقام های بعدی را مشخص می کنند.

 

پورموسوی اما بار دیگر از نگرانی های خود گفت و تا حدودی پیرامون شرایط تیم جوانان هشدار داد: من نگران آینده ام. در تیم جوانان استعداد داریم ولی اینها خام هستند و نیاز به کار دارند. فدراسیون اگر برای هر تیمی شصت، هفتاد درصد انرژی می گذاشته، این تیم جوانان صد درصد انرژی و البته حمایت می خواهد. ما بازیکنان خوبی را شناسایی کرده ایم ولی خیلی خیلی باید کار شود و همه این کارها حمایت مسئولان فدراسیون را می طلبد.

 

وی افزود: از تیم جوانان سال گذشته ما یک بازیکن هم نداریم چون همه آنها از رده سنی جوانان بالاتر رفته اند. در حال حاضر تیم ما متشکل از تعدادی بازیکنان تیم نوجوانان است و یک سری هم از جوانانی که انتخاب شده اند. این جوان ها هیچ تجربه ای در سطح بین المللی ندارند و این مسئله کار ما را دشوار می کند. مشکل این است که تیم خام و بی تجربه است. بچه هایی که در جوانان هستند، بی تجربه اند و فقط نوجوانان تجربه کمی دارند اما آنها هم سن پایینتری از بقیه دارند. همین مسئله نیاز ما را به انجام بازی های بیشتر و کسب تجربه بین المللی مشخص می کند. فرصت کسب این تجربه ها هم فقط و فقط با حمایت فدراسیون به دست می آید.  

 

سرمربی تیم جوانان در ادامه گفت: قرعه کشی مسابقات ما در خرداد است که میزبان ها هم در آن مشخص می شوند. ایران هم درخواست میزبانی داده و امیدواریم که بتوانیم میزبانی را به دست آوریم. برنامه ریزی هشت ماه دیگر را باید داشته باشیم. من برنامه تا شهریور را داده ام و فدراسیون باید دنبال آن برود. حداقل 3 تورنمنت خارجی باید برویم. در ایران هم نیاز داریم تورنمنت برگزار کنی. این ها تجربه ندارند. اردوهای ناپیوسته هم باعث می شود که آمادگی بدنی پایین بیاید.

دیدگاه‌ها