کد خبر : 1605211 | 27 فروردين 1398 ساعت 13:23 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در رسیدن ستاره آژاکس به بازی با یووه

با اینکه دیروز خبرهایی از رسیدن دی‌یونگ، ستاره آژاکس به بازی امشب این تیم مقابل یوونتوس مخابره شده بود ولی گل می‌گوید حضور او در بازی امشب همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ابهام در رسیدن ستاره آژاکس به بازی با یووه

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ، هافبک آژاکس یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم در فصل جاری بوده و در رسیدن هلندی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نقشی بسیار مهم داشته. ولی مصدومیت دی‌یونگ از چندی پیش باعث شده بود خبرهایی درباره عدم حضور او در بازی امشب دو تیم آژاکس و یوونتوس مطرح شود.

 

1396838

 

اما دیروز برخی رسانه‌ها گزارش دادند که مصدومیت دی‌یونگ بهبود یافته و او امشب در برابر یووه بازی خواهد کرد. اما سایت گل ساعتی پیش با انتشار خبری مدعی شد که حضور دی‌یونگ در بازی امشب قطعی نیست و همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

دی‌یونگ که در لیگ هلند از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود به همراه اردوی آژاکس به تورین سفر کرده و حضور یا عدم حضور او به تصمیم نهایی اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس بستگی دارد.

 

با اینکه علی دورسون، مدیر برنامه‌های دی‌یونگ گفته بود او بهبود یافته و امشب حتما در مقابل یووه به میدان خواهد رفت اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس در کنفرانس خبری دیروز خود این ادعا را رد کرده و گفت حضور ستاره هلندی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها