کد خبر : 1605244 | 27 فروردين 1398 ساعت 15:45 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با TVE

رئیس بارسا: از جدایی رونالدو خوشحال نشدیم

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، جدایی رونالدو از رئال را اتفاقی خوب برای لالیگا نمی داند.

رئیس بارسا: از جدایی رونالدو خوشحال نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تابستان گذشته پس از 9 فصل درخشان در رئال این تیم را ترک و با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. او در یووه به درخشش ادامه داده اما رئال بدون او، فصلی اسف بار را پشت سر گذاشته است.

 

بدون شک جدایی رونالدو باعث خوشحالی خیل عظیمی از هواداران بارسا شد ولی چوزپ ماریا بارتومئو چنین عقیده ای ندارد:« قبلا هم گفته ام که جدایی رونالدو از رئال، اتفاقی خوب برای لالیگا نبود. از این بابت خوشحال نشدیم. رونالدو در کنار مسی سمبل لالیگا بودند. ما در رقابت برای لیگ برتر هستیم و بهترین های دنیا باید در فوتبال اسپانیا باشند.»

 

 

1396546

 

 

بارتومئو در مورد سه قهرمانی متوالی رئال در اروپا گفت:« به فلورنتینو پرز(رئیس رئال) تبریک گفتم چرا که همواره احترام متقابل بین دو باشگاه وجود دارد. این یک رکورد است و یک موفقیت مهم و بزرگ برای رئال.  ای کاش روزی ما به این رکورد دست یابیم.»

 

رئیس بارسا در مورد ناکامی این فصل رئال گفترئال با بدشانسی از کسب جام در فصل جاری بازماند ولی مطمئنم که آنها خریدهای بزرگی در تابستان خواهند داشت و رئال بار دیگر به تیمی مدعی در تمام جام ها تبدیل خواهد شد. اگر در بارسا هم این اتفاق رخ می داد، ما تغییرات زیادی به خود می دیدیم.»

 

تمدید با مسی:« این یکی از اهداف من است که تا پیش از اتمام دوران ریاستم، قراردادی جدید با مسی امضا کنم و او تا پایان فوتبالش در بارسا بماند. مسی حتی اگر رقم فسخش یک یورو باشد نیز در بارسا خواهد ماند. همه دوست داریم مسی فوتبالش را اینجام تمام کند.»

 

 

1398263

 

دیدگاه‌ها