کد خبر : 1605394 | 28 فروردين 1398 ساعت 10:43 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

چوب جادوی مسی برای باز کردن دفاع یونایتد(عکس)

لیونل مسی دیشب برای زدن گل اول بارسلونا به منچستریونایتد از دریبل‌هایی بسیار سریع و استثنایی استفاده کرد که بار دیگر هواداران فوتبال را مسحور تکنیک این ستاره آرژانتینی کرده.

چوب جادوی مسی برای باز کردن دفاع یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود نوکمپ به مصاف منچستریونایتد رفته بود اولین گل بازی در دقیقه 16 و توسط لیونل مسی به ثمر رسید. با اینکه مسی چهار دقیقه بعد گل دوم خودش و بارسلونا را هم زد ولی گل اول او آنچنان زیبا به ثمر رسیده بود که گل دوم که بیشتر روی اشتباه دروازه‌بان یونایتد، دخیا، وارد دروازه شد را تحت تاثیر قرار داده است.

 

1398661

 

حرکت جادویی مسی که منجر به گل اول بارسا شد از لحظه‌ای آغاز شد که اشلی یانگ، دفاع راست یونایتد دچار اشتباه شد تا پاس او توسط ایوان راکیتیچ، بازیکن بارسلونا قطع شود.

 

1398662

 

مسی با سرعت تمام به سمت توپ سرگردان حرکت کرد و زودتر از یانگ به توپ رسید. سپس فرد به پیشواز مسی آمد ولی ستاره آرژانتینی با استفاده از بیرون پای چپ خود او را به زیبایی پشت سر گذاشت. مسی با پای چپ خود چند ضرب کوتاه و سریع دیگر به توپ زد و سپس با شوتی زیبا توپ را به تیر دوم فرستاد و توپ با عبور از داوید دخیا به تور دروازه یونایتد بوسه زد.

 

 

دیدگاه‌ها