کد خبر : 1605418 | 28 فروردين 1398 ساعت 11:50 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجللی و جعفری از حضور در کنار مردم سیل زده گفتند

ملی پوشان قایقرانی در کنار هدیه تهرانی و آزمون

علی ضیا سه شنبه شب برنامه «فرمول یک» میزبان عادل مجللی قایقران دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی و آریا جعفری بازیکن تیم ملی قایقرانی و عکاس خبری بود که از حضور در کنار مردم در شرایط بحرانی سیل گلستان سخن گفتند.

به گزارش ورزش سه،  در این برنامه  مجللی در ابتدا در پاسخ به اینکه آیا جوگیر شدی که برای کمک رفتی، اظهار کرد: «من ترکمن هستم و ترکمن صحرا سرزمین من است، بنابراین جوگیر نشدم. اگر نمی رفتم نمی توانستم با وجدان خودم کنار بیایم. در شهر من اگر غم باشد در خانه ام هم غم است.


وی افزود: « روز دوم فروردین با سردار آزمون به کل آباد آق قلا رفتیم و آنجا دو سه متر آب بود. وضعیت آنجا خیلی رسانه ای شد اما روستاهایی با شرایط بدتر هم داشتیم، مثلا روستای چن سولی اوضاع بدی داشت و حالا می دانم خانم هدیه تهرانی دارد آنجا کار می کند. امروز هم که با مدیر برنامه شان تماس داشتم قرار بود مسئله اسکان چند نفر را حل کنیم. من لباس ماهیگیری تن می کردم و در آب به کمک مردم می رفتم. آقا آریا هم با قایق اقلام مورد نیاز مردم را به آنها می رساند اما تا روز چهارم و پنجم ما و عده ای دیگر تنها بودیم و هیچکس برای کمک نیامده بود.»


آریا جعفری نیز تاکید کرد: «من به عنوان نماینده قایقرانی و تیم امداد و نجات آنجا بودم. تیم تخصصی ما یکی دو سالی است که راه اندازی شده و در چنین مواردی سعی می کنیم حضور داشته باشیم.»


مجللی در ادامه گفت: «عدم مدیریت کار را سخت می کرد و گاهی برای یک روستا سه بار غذا برده می شد. برای روستاها سوت خریده بودیم و به روستاییان یاد داده بودیم وقتی صدای موتور شنیدید اگر چیزی نیاز داشتید سوت بزنید تا برای آوردن اقلام پیش شما بیاییم. ما واقعا مردم خیلی خوبی داریم. یک آقایی آمد که میلیاردر بود، ماشینش میلیاردی می ارزید. همان اول لباسش را عوض می کرد و می گفت هر کاری دارید بگویید انجام بدهم. مردم می آمدند و چهار پنج روز بدون هیچ چشمداشتی کار می کردند. هرچقدر تشکر کنم خیلی کم است. »


جعفری در این باره که آیا نمایشگاهی از عکسهایش از آق قلا برگزار خواهد کرد یا خیر، گفت: «من چون برای امداد و نجات رفته بودم عکاسی نکردم، اما شاید با عکسهای موبایلی ام نمایشگاه بگذارم. ما از آق قلا عازم اصفهان شدیم یک روز اصفهان بودیم و سپس به اهواز رفتیم و آنجا آماده باش سیل بود. اول قرار بود هوایی از طریق هلال احمر اعزام شویم اما به خاطر شرایط بد هوایی امداد امکان پذیر نبود. در این مدت بچه های رسانه ای اصفهانی خیلی لطف داشتند و یک کامیونت اقلام جمع شد. سپس به پل دختر برگشتیم تا سه روز پیش هم پل دختر بودیم و اقلام پخش می کردیم و داروها را هم طبق تجویز می گرفتیم.»

 

«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها حوالی ساعت 18 با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

 

1398689

 

1398690

 

1398691


 

دیدگاه‌ها