کد خبر : 1605502 | 28 فروردين 1398 ساعت 18:50 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از 10 تمرین از این وضع خارج می شویم

کریمی: تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیگ‌برتر بمانیم

نفت مسجد سلیمان امیدوار است با تغییراتی که در کادرفنی این تیم اعمال شده بتواند در بازی های حساس باقی مانده اش در لیگ برتر امتیاز لازم برای ماندن را به دست بیاورد.

کریمی: تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیگ‌برتر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری این بازی گفت:« ابتدا به خانواده های آسیب دیده در سیل تسلیت می گویم. امیدوارم با کمک مسئولان و مردم هرچه زودتر مشکلات آن ها حل شود.ما هم در غم این عزیزان شریک هستیم. »


او افزود:« ما با همه وجود تلاش می کنیم تا نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. از این شهر فوتبالیست های بسیار خوبی به فوتبال ایران معرفی شدند.» کریمی در ادامه گفت:« من از بازیکنان نفت مسجدسلیمان شناخت دارم برخی از آنها شاگرد خود من بودند حیف است که تیم در این شرایط صدمه بخورد و من از مسئولان می‌خواهم که همگی کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود.به من تکلیف شد که به این تیم بیایم و با اعضای هیأت مدیره در همین رابطه صحبت کردم و خوشبختانه همه آنها پای کار هستند. همچنین نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با همه مشغله‌هایی که دارد چند بار با من صحبت کرد و دلگرمی داد. با وجودی که مشکلاتی داشتم اما آنها را دسته‌بندی کردم و حالا اینجا هستم و امیدوارم با حمایت مردم و تماشاگران و همدلی اعضای هیأت مدیره و بازیکنان در نهایت در لیگ برتر بمانیم.»


مربی سابق گسترش فولاد و ماشین سازی اضافه کرد:« من در ماشین‌سازی که بودم نسبتاً به همه تیم‌ها شناخت دارم همچنین خیلی از شاگردانم مثل میداودی، شریفات، شادکام و ... بازیکنان خود من بودند. من روی سایر بازیکنان هم شناخت نسبی دارم. همه تلاشم را می‌کنم تا در لیگ برتر بمانیم و خوشبختانه همدلی خوبی هم در تیم وجود دارد اما فکر می‌کنم بعد از 10 جلسه تمرین بتوانیم از این وضعیت خارج شویم. باید از این تیم حمایت همه‌جانبه شود و بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.»


او درباره بازی هم گفت:« هم مصدوم و هم محروم داریم و این طبیعی است چرا که در هفته بیست و ششم همه تیم‌ها این مشکلات را دارند اما  جایگزین‌هایی داریم و نگران نیستیم. امیدوارم با اضافه شدن مصدومان و محرومان قدرت ما دو چندان شود و در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.»


کریمی در پایان گفت:« من همیشه گفته‌ام که طرفداران نفت مسجدسلیمان مثل سایر طرفداران تیم‌های دیگر از تیم خودشان حمایت می‌کنند و همیشه زبانزد هستند من از آنها می‌خواهم که فردا هم بدون حاشیه و در کمال احترام به تیم رقیب فقط تیم خودمان را تشویق کنند و به بازیکنان انگیزه بدهند.»

دیدگاه‌ها