کد خبر : 1605543 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:37 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست رد ستاره لیورپول به سینه رئال مادرید؟

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، تاکید کرد علاقه دارد سالهای سال در این تیم بازی کند.

دست رد ستاره لیورپول به سینه رئال مادرید؟


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه ها سادیو مانه را هدف اول رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود در تابستان دانسته و خبر از پیشنهاد 130 میلیون پوندی کهکشانی ها برای جذب او داده اند، اما به نظر می رسد مانه علاقه ای به ترک آنفیلد ندارد.

 

سادیو مانه گفت: "من قصد دارم در تاریخ لیورپول و البته لیگ برتر تبدیل به یک افسانه شوم و همه کار برای رسیدن به این هدف انجام خواهم داد. رسیدن به 100 بازی برای لیورپول معنای زیادی برای من دارد و بازی کردن برای باشگاهی بزرگ مانند لیورپول باورنکردنی است.

 

1398100

 

همانطور که همیشه گفته ام، من از اینکه برای این باشگاه بازی می کنم بسیار خوشحالم و از هر روز حضور در اینجا لذت برده و تلاش می کنم با لیورپول به موفقیت دست یابم.

 

کار کردن با یورگن کلوپ؟ صادقانه بگویم او یک مرد بزرگ است و شما می توانید این موضوع را ببینید، به نظر من کلوپ انسانی دوست داشتنی است. کلوپ به همه بازیکنانش علاقه دارد و به آنها خیلی نزدیک است.

 

او انتظار زیادی از ما دارد؟ اما او هرگز به ما فشار نمی آورد و تنها خواهان بهترین عملکرد از سوی ماست. همه بازیکنان زیر نظر کلوپ پیشرفت شایانی داشته اند و برای ما خیلی مهم است که سال ها زیر نظر او کار کنیم."

دیدگاه‌ها