کد خبر : 1605555 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:36 | 132.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو امتیاز را در اصفهان نگه داشتیم حواستان باشد

پست جنجالی سعید آذری بعد از بازی پرسپولیس

مدیرعامل تیم ذوب آهن تنها دقایقی بعد از پایان بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس یک پست جنجالی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

پست جنجالی سعید آذری بعد از بازی پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه"، سعید آذری بعد از تساوی ذوب آهن برابر پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در پست اینستاگرامی اش درباره برخی مسایل مربوط به این بازی صحبت کرد. او در این پست نوشت:


مردم را به ورزشگاه راه ندادند تا باشگاه را تخریب کنند. کسانیکه به دنبال بردن بازی به نقش جهان بودند و موفق نشدند، هنگامیکه به هدف خود نرسیدند هواداران ذوب آهن را که دیرتر به ورزشگاه آمدند پشت درهای بسته نگه داشتند و هواداران تیم مقابل را جایگزین کردند.

 

1398877


تلاش برای گرفتن حق هم با دیوار آهنی مواجه شدو نماینده فدراسیون هم با فرمانده میدان هم نوا شد تا برخلاف مصوبات شورای تامین حق ذوب آهن تضییع شود. در روز بازی های بزرگ همواره با مستمسک مدیریت میدانی حق ذوب را پایمال می کنند و توپ را به زمین ما می اندازند.


خداراشکر که حداقل امروز ذوب با بازی شرافتمندانه دو امتیاز حساس را از صدرنشین گرفت تا تنور لیگ داغ تر باشد و آنان که بعضا هوادارانش را به ما و خانواده ما توهین می کنند متوجه شوند که باید در بازی های آینده به جای توهین ، تیم محبوبشان را تشویق کنند تا لایق ترین تیم قهرمان شود. ما دو امتیاز را در اصفهان نگه داشتیم، حواستان باشد. من سبزم برای همیشه، تو ای کهربایی به فکر خودت باش.

دیدگاه‌ها