کد خبر : 1605562 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:59 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

می بردیم، قهرمانی راحت تر می شد؛

نعمتی: اختلاف زیادی با تیم دوم داریم

سیامک نعمتی با میلاد فخرالدینی که معتقد بود او باید از زمین مسابقه با کارت قرمز داور اخراج می شده، مخالف است.

نعمتی: اختلاف زیادی با تیم دوم داریم

به گزارش "ورزش سه"، در مورد تساوی ذوب آهن و پرسپولیس، گفت: اخراج که نداشت. این اتفاق از عمد نبود و ضربه خیلی عادی بود. متاسفانه سر میلاد فخرالدینی شکست و خونریزی کرد اما عمدی وجود نداشت.

 


وی افزود: برای سه امتیاز به اصفهان  آمده بودیم. جو بازی به شکلی بود که کارمان را سخت کرده بود. باد شدیدی می‌وزید. از 11 بازیکن ما 9 نفر با دارو بازی کردند. یعنی با مسکن و شیاف بازی کردند. یعنی اینقدر درد داشتند.

هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیت بازیکنان عنوان کرد:‌ این مصدومیت‌ها همیشه هست. در این مقطع یک مقدار مصدومیت‌ها در تیم ما بیشتر شده و بازی‌ها بسیار فشرده است. امیدوارم شرایط بهتر شود.

نعمتی در مورد اینکه امروز خیلی دوست داشت قیچی بزند، تصریح کرد:‌ موقعیتی بود که می‌توانستم با قیچی گل بزنم. متاسفانه بدنم جلو بود و توپ عقب افتاد و فقط در آن شرایط می‌شد ضربه زد. فقط می خواستم گل بزنم که نشد.

وی در مورد رقابت لیگ برتر در دیدارهای باقی مانده، گفت:‌ شرایط ما خیلی خوب است. اگر امروز 3 امتیاز را می‌گرفتیم کار برای قهرمانی راحت‌تر می‌شد. چهار بازی دیگر باقی مانده و اختلاف زیادی با تیم دوم داریم. امیدوارم در بازی بعدی این مسئله را جبران کنیم.

 

هافبک پرسپولیس در مورد میزبانی اصفهانی‌ها، خاطرنشان کرد:‌ میزبانی خوب بود و امیدوارم همیشه شرایط اینطور باشد.

 

دیدگاه‌ها