کد خبر : 1605565 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:58 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلریزان جامعه ورزش و هنر برای کمک به سیل زدگان

بلیتی که پرسپولیس 30 میلیون خرید!

برخی از چهره های ورزشی و هنری در مراسمی برای کمک به سیل زدگان 3 استان دور هم جمع شدند.

بلیتی که پرسپولیس 30 میلیون خرید!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز به همت کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، هلال احمر و به میزبانی بازار بزرگ ایران تعدادی از چهره های ورزشی و هنری دور هم جمع شدند تا در کنار اکران فیلم غلامرضا تختی، گلریزانی برای کمک به سیل زدگان در 3 استان انجام شود.


رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش در کنار مسئولان جمعیت هلال احمر در این مراسم حضور داشتند. همچنین چهره های مطرحی همچون علیرضا حیدری، عباس جدیدی، مجتبی جباری، محمدمهدی نبی، بهداد سلیمی، حسن رنگرز، منصور برزگر، بهنام بانی، بهنوش طباطبایی، امیر نوری، حمید هیراد و... در این مراسم حاضر بودند.


در این مراسم برخی از خیران بلیت فیلم تختی را با قیمت بالای 10 میلیون تومان خریداری کردند تا این پول توسط هلال احمر برای کمک به سیل زدگان هزینه شود. همچنین محمدمهدی نبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس از سوی این باشگاه کمک 30 میلیونی را اهدا کرد و مورد تشویق قرار گرفت.

 


جواد خیابانی که مجری این مراسم بود از ورزشکاران خواست هر کدام کمک هایی را به مردم سیل زده انجام دهند. در این میان علیرضا حیدری وعده داد که یک مدرسه برای مردم سیل زده بسازد.

دیدگاه‌ها