کد خبر : 1605570 | 28 فروردين 1398 ساعت 22:15 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلین‌شیت مظاهری برابر رفقای پرسپولیسی(عکس)

دروازه‌بان ذوب‌آهن با عملکرد درخشان برابر پرسپولیس اجازه نداد این تیم به گلزنی برسد و به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از روند پیروزی‌های اخیرش، امروز به دنبال کسب برد دیگری برابرذوب‌آهن بود تا اختلاف امتیازی با تیم‌های پایین‌تر از خود را در فاصله ۴ هفته تا پایان لیگ برتر بیشتر کند و امیدهای قهرمانی را برای هواداران بالا ببرد، اما حملات شاگردان برانکو برابر ذوبی‌ها راهی به دروازه محمدرشید مظاهری نداشت.

 

مظاهری که طی فصول اخیر نمایش کم‌نوسان و مطمئنی درون دروازه ذوب‌آهن داشته و در این فصل موفق به ثبت ۹ کلین‌شیت شده، پس از یک مسابقه استراحت و بازگشت به ترکیب ذوبی‌ها برابر پرسپولیس، نمایش درخشانی ارائه کرد و به ویژه روی توپ‌های هوایی اجازه نداد بازیکنان مقابل او به گل برسند.

این دروازه‌بان که رابطه نزدیکی با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس ازجمله علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، سید جلال حسینی و ... دارد و در مقاطع مختلف بحث حضورش در جمع سرخ پوشان بوده، امروز توانست سد محکمی برابر حملات خطرناک شاگردان برانکو باشد و عملکردی ارائه کند که علاوه بر حفظ روند شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن، مانع از به گل رسیدن پرسپولیس شود.

 

پرسپولیس در نخستین بازی هفته بیست و ششم تنها به فکر ۳ امتیاز در اصفهان و بیشتر کردن فاصله امتیازی با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان بود ولی عملکردی که رشید مظاهری درون دروازه ذوب‌آهن داشت و خروج‌های به موقع او، حملات سرخ پوشان را بی‌نتیجه ماند و این دروازه‌بان هم توانست دهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کند.

 

 

1398886

 

 

1398887

 

1398888

دیدگاه‌ها