کد خبر : 1605576 | 28 فروردين 1398 ساعت 22:34 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع ۷ کارته شد و به سپاهان نرسید؛

شکار پرنده پرسپولیس در زمین فولاد شهر

شجاع خلیل زاده که انگیزه زیادی برای نمایش توانایی های خود در مقابل سپاهان داشت، در بازی با ذوب آهن ۷ کارته شد و دیدار با سپاهان را از دست داد.

شکار پرنده پرسپولیس در زمین فولاد شهر

به گزارش ورزش سه، تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن آماده در فولاد شهر نتیجه بدی برای قرمزها محسوب نمی‌شود اما همراه شدن این نتیجه با محرومیت شجاع خلیل زاده، اتفاق تلخی برای قرمزها به حساب می آید. در سه فصل اخیر شجاع بازیکن اصلی تیم پرسپولیس بوده و حالا غیبتش در شرایطی خواهد بود که برانکو بعد از مدت ها باید بازیکن دیگری را در کنار سیدجلال حسینی قرار دهد؛ آن هم در یک بازی سخت و حساس برابر یکی دیگر از تیم های مدعی.

شجاع خلیل زاده که یک بار در این فصل محرومیت با 4 کارت را تجربه کرده، امروز هفتمین کارت زرد خود در این فصل و چهارمین اخطارش در نیم فصل دوم را تجربه کرد. شجاع در نیمه دوم بازی با پدیده اولین کارت نیم فصل دوم را گرفت، در برابر استقلال تهران و خوزستان نیز با کارت زرد جریمه شد تا امروز با گرفتن اخطار، از دیدار حساس مقابل سپاهان محروم شود.

 

او در لحظه ای کارت زرد را گرفت که بازیکنان ذوب آهن با فخرالدینی از سمت راست در حال تدارک یک ضد حمله بودند و شجاع در زمین ذوب آهن فخرالدینی را متوقف کرد تا کارت زرد بگیرد. هرچند که قرمزها احتمالا اعتقاد دارند که داور در این صحنه می توانست مماشات کنند.

 

در همان لحظه، سرمربی تیم سبزپوش اصفهانی واکنش تندی به این خطا نشان داد و نسبت به اشکان خورشیدی اعتراض هایی انجام داد اما تصمیم داور همان کارت زرد بود. منصوریان از محوطه فنی خود نیز گذر کرد و عجیب بود که در این صحنه واکنشی به این تندی نشان داد.
 

 

1398910

 

 

 

 

 

 

نکته مهم درباره محرومیت خلیل زاده این است که مدافع شماره 3 پرسپولیس یکی از ابزارهای مهم برانکو در کنترل بازیکنان سرزن تیم های حریف است. در نیم فصل اول نیز در بازی حساس مقابل سپاهان، شجاع به همراه دیگر مدافعان از پس متوقف کردن کی روش استنلی برآمد و حال مشخص نیست در غیاب این بازیکن بلند قامت و سرزن، برانکو چه برنامه ای برای سپاهان دارد. تیمی که این فصل نشان داده تاکتیک اصلی اش ارسال از جناحین، ارسال بلند مدافعان و سانتر از روی ضربات ایستگاهی است.

 

از طرف دیگر، خود شجاع هم بسیار انگیزه داشت تا با یک نمایش فوق العاده در مقابل سپاهان، علاوه بر کمک برای کسب جام قهرمانی، پاسخ برخی از هواداران تیفوسی سپاهان که در ورزشگاه بارها علیه او شعار دادند را بدهد اما حالا به نظر می رسد زمان انتقام خلیل زاده، بازی دیگری باشد.

 

گرفتن 7 کارت زرد آن هم در فاصله 4 هفته تا پایان، به هیچ عنوان آمار خوبی برای شجاع نیست. پرنده پرسپولیسی ها مدافع باکیفیتی است که بی تردید باید خشونت بی حد و حصر خود را کنار بگذارد (همانطور که کم کرده) و با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند.

دیدگاه‌ها