کد خبر : 1605601 | 28 فروردين 1398 ساعت 23:17 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ العین در راه قهرمانی و آسیا

العین امارات نتوانست برتری برابر الشارجه را حفظ کند و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

فرصت‌سوزی بزرگ العین در راه قهرمانی و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات، تیم العین که یکی از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت۲۱ امشب در استادیوم خالد بن محمد مهمان تیم صدرنشین الشارجه بود.

ایگو کورونادو برزیلی که دومین گلزن برتر الشارجه در این فصل است، در دقیقه ۲۸ با ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه العین را باز کرد، اما این تیم خیلی زود و در دقیقه ۳۵ با شوت زمینی جمال معرفی کار را به تساوی کشید و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

 

سوکاسا شیوتانی در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی گل دوم العین را به ثمر رساند و در حالی که این مسابقه با برتری حریف آسیایی استقلال رو به پایان بود، الشارجه در دقیقه ۸۸ روی تعلل مدافعان العین توسط ولیتون برزیلی به گل دوم دست پیدا کرد تا این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

 

العین امارات با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر امارات بماند و در فاصله پنج هفته تا پایان فصل، نتواند فاصله ۱۱ امتیازی خود با الشارجه صدرنشین را کاهش دهد و کمتر از همیشه امیدوار به قهرمانی شود؛ ضمن اینکه العین دو امتیاز کمتر از شباب الاهلی و یک امتیاز کمتر از الجزیره دارد.

دیدگاه‌ها