کد خبر : 1605637 | 29 فروردين 1398 ساعت 02:22 | 96.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: همچنان طرفدار VAR هستم اما ...

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، پذیرش شکست برابر تاتنهام را برای تیمش دشوار می داند.

گواردیولا: همچنان طرفدار VAR هستم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امشب در شرایطی 3-4 مقابل تاتنهام پیروز شدند اما از لیگ قهرمانان حذف شدند که در جریان بازی چندین بار تا مرز صعود نیز پیش رفتند اما در نهایت مردود اعلام شدن گل دقیقه 94 آنها همه چیز را تمام کرد و گواردیولا در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

 

گواردیولا گفت: "پذیرش این شکست سخت و بی رحمانه است، اما ما باید آن را بپذیریم. نیمه دوم ما همه کار انجام داده و اهداف مورد نیازمان را به ثمر رساندیم، اما پایان این بازی برای ما بسیار دشوار بود. ما باید دوباره برخیزیم و به بازی هفته بعدی در لیگ برتر فکر کنیم زیرا زمانی اضافی برای ما وجود ندارد.

 

در نیمه دوم ما موفق شدیم بخت های فراوانی روی دروازه تاتنهام ایجاد کنیم و به گل هم رسیدیم اما در نهایت برای تاتنهام آرزوی موفقیت می کنم.

 

1398983

 

گل مردود لحظات پایانی؟ من نمی دانم. در حال حاضر شرایط بسیار سخت است اما من به طرفداران سیتی افتخار می کنم و این دیدار برای ما یک شب شگفت انگیز بود. ما برای همه آنها غمگین هستیم، اما ما همه چیز خود را برای کسب پیروزی دادیم.

 

شکست های متوالی در یک چهارم؟ آنچه فصل قبل رخ داد مربوط به همان موقع است. آنچه ما در طول دو فصل گذشته ارائه داده ایم فوق العاده بوده اما امروز هر دو گل اول تاتنهام روی اشتباهات فردی ما به ثمر رسید.

 

البته من همچنان طرفدار VAR هستم اما شاید از یک زاویه گل فرناندو یورنته هند و از زاویه دیگر سالم بود و این دیگر تصمیم داور است. گل مردود شده لحظات پایانی رحیم استرلینگ؟ من خودم صحنه را تماشا کردم و حاضران در اتاق تصمیم گیری رای به مردود شدن آن دادند."

دیدگاه‌ها