کد خبر : 1605651 | 29 فروردين 1398 ساعت 09:15 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

سون: باید از تکنولوژی VAR متشکر باشیم

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، بعد از آنکه فناوری VAR به تیمش کمک کرد با عبور از منچسترسیتی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند به تحسین از این تکنولوژی پرداخت.

سون: باید از تکنولوژی VAR متشکر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در ورزشگاه اتحاد، خانه منچسترسیتی، در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تاتنهام در مجموع دو بازی با نتیجه 4-3 از سیتی عقب افتاده بود و در آستانه حذف بود تا اینکه در دقیقه 73 فرناندو یورنته از روی ضربه کرنر یک گل حیاتی برای تاتنهام به ثمر رساند تا تاتنهام در نهایت به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

 

1399006

 

بازیکنان سیتی معتقد بودند توپ به دست ستاره اسپانیایی تاتنهام برخورد کرده ولی بعد از بررسی VAR داور حکم به سالم بودن گل داد تا گل قبول شده و در نهایت به صعود شاگردان پوچتینو بیانجامد.

 

سون که در همان 10 دقیقه اول بازی دو گل بسیار مهم برای تاتنهام به ثمر رسانده بود در پایان مسابقه گفت:" هیچوقت چنین چیزی ندیده بودم. بازی سخت و عجیبی بود ولی ما به همه هم‌تیمی‌هایمان افتخار می‌کنیم. این بازی واقعا دیوانه‌وار بود".

 

ستاره کره‌ای در ادامه گفت:" بعضی وقتها VAR ما را آزار می‌دهد ولی امروز باید از این تکنولوژی تشکر کنیم. ما با همدیگر 90 دقیقه جنگیدیم و نشان دادیم چه شخصیت محکم و مبارزی داریم".

 

 

دیدگاه‌ها