کد خبر : 1605667 | 29 فروردين 1398 ساعت 10:49 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در آزادی با نقش آفرینی استقلالی سابق (عکس)

ابتدای نیمه دوم بازی استقلال برابر ماشین سازی با جنجالی بزرگ همراه بود، جنجالی که یک بازیکن سابق استقلال نقش اصلی آن را ایفا کرد.

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۴۸ بازی استقلال برابر ماشین سازی امید نورافکن خطای پشت محوطه جریمه روی بازیکن ماشین سازی کرد اما زمانی که حریف قصد زدن ضربه به سمت دروازه سید حسین حسینی را داشت به یک باره در قسمت دیگری از زمین فرناندو دخسوس روی زمین افتاد، اتفاقی که از نظر بیشتر بازیکنان استقلال هدفی جز اتلاف وقت برای این تیم نداشت.


زمانی که مهدی سیدعلی داور بازی متوجه مصدومیت دخسوس شد سمت او رفت اما داریوش شجاعیان از او خواست که به مصدومیت این بازیکن توجه نکند و اجازه بدهد هر چه زودتر بازی ادامه پیدا کند موضوعی که باعث اعتراض محمد حسین کنعانی زادگان شد و همین موضوع باعث شد بازیکنان دو تیم دقایقی با هم دست به یقه بشوند.


در پایان با دخالت داور بازی بازیکنان دو تیم از هم جدا شدند و در نهایت سیدعلی تصمیم گرفت به روزبه چشمی یک کارت زرد بدهد تا به این شکل غائله ختم به خیر شود.


اما نکته جالب ماجرا این بود که هواداران استقلال بعد از این صحنه تا پایان بازی علیه محمد حسین کنعانی زادگان شعار دادند و بارها تلاش کردند با این کار او را تحت فشار بگذارند تا اشتباه کند.


محمد حسین کنعانی زادگان در نیم فصل اول لیگ شانزدهم در استقلال بازی می کرد اما در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد و بعد از آن در چند مصاحبه جنجالی ادعا کرد که از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و اشتباه کرده که پیشنهاد آبی ها را پذیرفته است.


عکس: رضا سعیدی پور

 

1399030

دیدگاه‌ها